Jump to content

The Exchance

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie kan mij helpen met de missie: The Exchance

Ik heb deze al 3 a 4 keer uitgespeeld, maar deze keer wil het me maar niet lukken..

Het probleem is namelijk:

Als ik de Cochrana Dam oprij/oploop blokkeren twee Cartel Cruisers de weg, deze schiet ik kapot, en daarna alle Colombian Cartel Gang Members die daar staan, maar als ik ongeveer op de helft ben van de weg naar Maria ben, verschijnt het filmpje waarin je ziet dat ze op Maria schieten, en dan hoor je Catalina zeggen: Get this thing airbone!! Dan vliegt de heli weg, ik schiet erop met mijn bazooka, en dan staat er: Mission Faled - Maria is dead

Dit staat er ook als ik NIET op de heli schiet..

Het probleem is dus: Dit filmpje komt veel te vroeg, bij mijn vorige keren dat ik deze missie speelde, kwam dit filmpje pas toen ik op het dak was met de heli en Maria :( :blink: :(

Wie o wie helpt mij?? :unsure:

Geplaatst:

Het kan dat voetgangers rellen cheat aanstaat, of de helicopter knalt bij maria, het kan ook komen doordat ze op maria schieten.

Geplaatst:

Inderdaad die code staat aan :D :lol:

Maar ik weet niet hoe ik hem uit krijg..

Hoe krijg ik die uit??

Mzl Freak

Geplaatst:

Oh, ok, jammer..

Dan moet ik ff opnieuw beginnen bij een opgeslagen spel waar de code nog niet aan staat, niet zo erg dus, wel leuk om al die missies nog een X te doen

Thnx voor je hulp

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb nu hetzelfde probleem, maar de voetgangers rellen cheat staat uit!! Ik heb nog maar 1 keer een code gebruikt in heel het spel.. En dat k*nker filmpje komt weer te vroeg!!

Geplaatst:

Dat is wel vreemd, ik zou het ook niet weten, wanneer komt het filmpje? Net voor de tweede ding, hoe het ook heet omhoog gaat? Bedoel je dat ze weer op maria gaan schieten? vreemd! :blink: :huh: :unsure:

Geplaatst:

Ik weet al wat de fout is.. Het filmpje komt wel te vroeg, maar ik schoot te vroeg op de helikopter, Maria ging daar dood aan :puh:

Edit: Hij knalde bij Maria..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...