neo's Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) eej waarvind je de fcr900 racemoter die je ook voor laatste missie van moterrijschool gebruikt JUMP EN STOPPIE die nrg500 ken ik wel en wweet waar die staat maar fcr900race niet hij trekt automatisch een weelie als je vol gas geeft Bewerkt: 20 november 2004 door neo's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimp Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 staat in de eerste stad in een grage en in de 2de stad bij de haven waar je auto kan expoteren :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DAMoNe Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Als je in de derde stad in een snelle of luxe auto rijdt (slamvan, cheetah, super GT) kom je hem wel gauw eens tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 er is nog een snellere, NRG500 en er is nog eentje die tussen de NRG500 is en de PDJ900. Ik wee tniet hoe die heet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 op het vliegveld staat er ook een midden tussen 2 hangars Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan.g Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 de nrg500 staat bij de haven bij de snelweg 2e eiland en daar staan ook een paar heftrucs ik zou zeggen til em op en zet um in ju garage :ph34r: :lol: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.