Blink Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Vorige week kregen ik en een maat het idee om een website te beginnen. Sinds vandaag hebben we alles dan voor elkaar. De website is er, nog lang niet af maar hij is al online te bezoeken via zijn IP adres. Binnenkort komt er ook een domein naam maar zo ver is het nog niet. Mijn maat heeft een eigen server(tje) thuis staan. Maar mijn vraag is hoe zetten we een Phppb forum op onze website? Hij heeft verder niet zoveel verstand van Fora dus dat zal voornamelijk mijn taak worden. Help Reageren
Argon Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Vorige week kregen ik en een maat het idee om een website te beginnen. Sinds vandaag hebben we alles dan voor elkaar. De website is er, nog lang niet af maar hij is al online te bezoeken via zijn IP adres. Binnenkort komt er ook een domein naam maar zo ver is het nog niet.Mijn maat heeft een eigen server(tje) thuis staan. Maar mijn vraag is hoe zetten we een Phppb forum op onze website? Hij heeft verder niet zoveel verstand van Fora dus dat zal voornamelijk mijn taak worden. Help Tja, een thuis server is zowiezo niet echt slim tenzij je er niet veel van af weet, (ikzelf host mijn website op een 100Mbit server die bij iemand thuis staat, die persoon kan dus aan 100 mb/sec op het internet en onbeperkt download) maar dat zal bij jouw vriend hoogst waarschijnlijk niet zijn en als je niet weet hoe je phpBB instaleert zullen jullie ook niets weten van beveiliging van Apache, PHP en MySQL. Maargoed je moet PHP en MySQL op de server runnen. Als je dat gedaan hebt moet je gewoon phpBB downloaden alles in een map zetten van de website en alle gegevens invullen en klaar is het forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.