Jump to content

Fraps start niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo daar :)

Ik heb een een probleem met Fraps: hij start niet op als ik op het pictogrammetje druk. Ik heb de computer al herstart, maar dat haalt ook al niets uit. heb hem ook al gedeïnstalleerd en opniet geïnstalleerd, maar daar schiet ik ook niets mee op. Fraps 1.9D (die ene waarmee je oneindig kunt filmen) werkt wel, maaar... het spel laggt als de ******. Bij de Fraps die ik daarvoor op de computer had (een nieuwere versie) laggde het spel helemaal niet. Dus wat kan ik nou doen om het te laten werken? _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Beste,

Ik heb niet zozeer veel verstand van Fraps, maar is het niet beter om een ánder versie te gebruiken?

Als dit niet helpt; of als je er geen een kan vinden, kan je dan geen ander programma vinden?

Voorbeeld zoals:

CamStudio.

Persoonlijk weet ik dat het te maken heeft met je bureaublad filmen etc.., maar als je dan je game opstart, dan doet ie het waarschijnlijk wel goed. Hij saved ze ook nog voor je.

Ik neem aan dat je Versie 2.8.2 hebt?

Als dit niet zo is; download hem dan via: fraps website.

Ik hoop dan dat 'ie het doet.

Fraps lagt inderdaad wel veel omdat je dan aan het filmen bent. Het beste is gewoon dat je een goede computer hebt meer veel geheugen volgens mij.

Edit;

Hier kan je Camstudio downloaden als je het nog wilt.

+ Je kan met je stem zelfs tegelijkertijd praten tijdens het filmen.

MVG,

Gangsta.

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst:
..Camstudio..

Ik heb diverse tutorials bekenen(3DS Max) waar gebruikt werd gemaakt van dit programma, ik kan je zeggen dat deze kwaliteit niets is vergeleken met die van Fraps. Daarnaast lijkt de naam een beetje op een programma voor een ander soort doeleinden. :puh:

Allereerst wil ik zeggen dat ik Fraps 2.6.4 heb en die werkt wél, daarnaast start Fraps ook niet altijd bij mij op omdat je Fraps ingame aan en uit kan schakelen. Bij mij is dit met F12..

Behalve dat is 't altijd de moeite waard om Fraps te verwijderen -> PC Rebooten -> Fraps opnieuw instaleren ^_^

Verder was er laatst met precies hetzelfde probleem, ook in software gepost volgens mij alleen kan ik die niet meer vinden.

Werkt ook niet...

En ik heb in het register gesnuffeld, een paar dingen van Fraps weggedaan, fraps er opneiuw op doen, maar dat werkt ook al niet.

Bewerkt: door ikt

Heb je de nieuwste drivers voor je grafische kaart wel geinstaleerd, voor Fraps schijnt dit namelijk belangrijk te zijn. En heb je trouwens Logitech G15 LCD? Download dan deze driver en reboot je PC: >Klik<

Verder heb ik Fraps al een mailtje met je probleem gestuurd, ik edit als ik antwoord heb.

Bewerkt: door Goliat
Nieuwe driver al gedaan, werkt nog steeds niet.

En mijn monitor is een ''''Viewsonic VG190s''

Ik heb 't over je toetsenbord+muis, bij de Logitech G15 LCD werkt het er op klikken niet zonder een geïnstaleerde driver..

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Ik heb een Microsoft muis :puh: En een Acer toetsenbord.

Maar is me gelukt, al ben ik niet tevreden over het resultaat.

Kijk hier voor mijn reden... :puh:

En gooi hier maar een groot hangslot op :)post-135-1168525825.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...