terror_server Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 ik heb een probleem met het laden van het savegame door crazyvirus trainers ik was in een gebouw ik heb teleport gedaan en er is geen map meer of gebouwen of mensen te zien en je kan niets doen kan iemand mij helpen Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Als je een trainer gebruikt, word je hele GTA San Andreas verandert door het installeren van de trainer. Je kunt dus geen oude savegames, van voor de trainer, meer gebruiken. Je zult zelf weer de missies moeten spelen om verder te geraken, of je moet iemand anders vinden met dezelfde trainer, die jou zijn savegames wil geven. Wil je perse je eigen savegames weer spelen, dan zul je helaas de trainer moeten deinstalleren. Je kunt ook je GTA San Andreas weer opnieuw installeren, zodat de trainer eraf is. Je savegames worden dan wel bewaard. Reageren
terror_server Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 ik ga nu de save game van mij doorsturen je zult wel zien ik ga nu de save game van mij doorsturen je zult wel zien http://rapidshare.com/files/13777107/GTASAsf2.rar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.