BoDyLoTioN Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 De verschillen lijke volgens mij veel en veel groter door dat de graphics van GTA LCS veel beter zijn vergeleken met GTA III. Maar ik vind de verschillen inderdaad best groot.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cenzy Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Ik vind dat dit dood normaal is , je kan op een paar jaar enóóórm hard veranderen hoor Hij heeft in na LCS bij zijn " Ma " gebleven en heeft daar Véél gegeten Wat ik wel vreemd vind , is dat je in LCS de Triads moet uitschakelen en in GTAIII ook ? Dat vind ik toch wel een Minpunt aan het spel marjah Ciaoo Bewerkt: 31 januari 2007 door Cenzy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2007 Jawel Cenzy, maar de Triads blijven gewoon bestaan als gang hoor. Ik denk dat ze zich sinds LCS tot GTA III weer opgebouwd hebben als gang. Ook nemen ze de Fish Factory over, wat eerst een geldopslagplaats was voor de Leone Family. Ik dacht in GTA III: wat een geniaal bedacht plan van Toni om zo'n trashmaster met een bom tussen zulk exposieve vaten te plaatsen. Maar dit had hij gewoon nageaapt van de Triads zelf, 3 jaar voor GTA III Het is wel kicken om te zien hoe alles veranderd van LCS naar GTA III. Alles krijgt ineens een verklaring. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.