libertycitypc Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Geachte lezer, Weet iemand wanneer de triology pack in Nederland uit komt. Hoogachtend, Libertycity
GTA-Freak2 Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Hey! Ik weet dat dit pak nu al een maand of twee in America uit is, maar wanneer het in Nederland en Belgié komt, weet nog niemand, we weten zelfs nog niet als dit pak wel in Europa uitkomt! Als het bekent geraakt, lees je dit zeker wel op deze site. Als je nog vragen hebt, stel ze maar!
.Timothy Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) Dan komen er meerdere GTA's samen(niet in één spel ) zodat je bijv. GTA: SA, GTA: III en GTA: VC bij elkaar hebt. Je krijgt een pack, zoals je denk ik ook wel kent met uitbreidingspaketten van The Sims, waarbij je meerdere GTA's in één pak koopt. Bewerkt: 26 januari 2007 door VWO-er
Big Boss Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Als ze zeggen "De Triologie" bedoelen ze uiteraard de GTA III Triologie, welke inhoudt: GTA III, GTA: Vice City en GTA: San Andreas
GTA_XP Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Dan zijn ze zeker heel duur heh? Bedankt voor je antwoord.
Big Boss Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Nee, ik denk dat het iets van een €50 of zo gaat kosten, aangezien je in sommige winkels GTA III en GTA: VC al voor iets van een twaalf Euro kunt krijgen.
GTA_XP Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Nee, ik denk dat het iets van een €50 of zo gaat kosten, aangezien je in sommige winkels GTA III en GTA: VC al voor iets van een twaalf Euro kunt krijgen. Ja dat wel, in de winkels oa bartsmit gta vc en gta 3 9,99 euro
Twankala Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Nee, ik denk dat het iets van een €50 of zo gaat kosten, aangezien je in sommige winkels GTA III en GTA: VC al voor iets van een twaalf Euro kunt krijgen. Ja dat wel, in de winkels oa bartsmit gta vc en gta 3 9,99 euro bij mij is het iets van 30 euro VC echt niet normaal!!!!
Jericho Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Gta 3 vind je tegenwoordig niet echt dikwijls meer
GTA_XP Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Gta 3 vind je tegenwoordig niet echt dikwijls meer Nee logisch, gelukkig maar want gta3 heeft lelijke graphics en heeft bovendien ook veel fouten. Echt waar!!!!!!
Dutchy3010 Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 De vraag hier ging over een Triology Pack, en ondertussen gaat het over hoe GTA III eigenlijk is. Het antwoord is gegeven, en ik denk niet dat het nut heeft om dit topic open te laten, aangezien de laatste 5 reacties al niets of nauwelijks meer met het topic te maken hebben...
Recommended Posts