Jump to content

Ping

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi waar kan je zien hoevel ping je pc heeft?

En wat beter is hoog of laag.

En hoe je het hoger of lager krijgt.

Bewerkt: door Rs-modder
Geplaatst:

Ik snap je vraag niet helemaal je zegt: 'Waar kan ik zien wat voor ping ik heb?', daar kan ik uit op maken dat je het hebt over de Ping van games, ik denk dat omdat het zo in mij op komt. Ping is eigenlijks niks anders dan Latency, waar ik het straks uitvoeriger over ga hebben. De Ping in games wordt bepaald door het aantal pakketjes die verstuurd worden en in welke snelheid dat gaat. Ping hoeft per direct niet lag te veroorzaken, maar het kan wel. Een Ping kun je alleen meten in de games als we het over de Ping van games hebben uiteraard. De Ping is afhankelijk van jouw computer, de hardware en de server waar je in speelt. Heb je het niet over games, dan moet je verder lezen.

Je kunt voor de grap je eigen computer wel gaan pingen, maar de computer is zo snel dat het niet een een seconde kost. 'Ga naar Start > Uitvoeren > CMD > Ping localhost'. Dan zal je vrijwel altijd 0MS (Milliseconde) zien, maar goed dat was even als test. Een ping in een computer is zoals ik al zei Latency en er zijn zoveel latency's; Van het geheugen van de processor het draait allemaal om de snelheid. Verder kan ik je hier wel meer informatie over geven, maar dat is denk ik niet nodig. Wat ik nog wel even wil zeggen, de pings in games verschillen heel erg per games, want sommige games hebben meer pakketjes met gegevens nodig dan anderen en dan heeft de reactie snelheid van het internet er ook nog mee te maken.

Kort maar krachtig: Alleen te testen in games, als het over games gaat. :cya:

Geplaatst:

Hoi ik krijg er dan alleen voor 3x antwoord met een tekst erachter mer niet en hoe krijg ik mijn ping hoog want is is iets waar ik hoge ping voor nodig heb(vnd ik wat raar maarja)

Geplaatst:

Je moet Ping gewoon een beetje zien als de snelheid van je pc en internetverbinding. Ik MTA:VC kan je je ping bekijken door !Ping te typen in je balkje. In SAMP en MTA:SA weet ik het niet precies. Hoe lager je ping, hoe sneller je verbinding met die server. Hoe hoger, hoe meer lag je bij de andere spelers veroorzaakt. Vandaar dat van sommige servers mensen met een hoge ping gebanned worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...