michelIII Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) heej gasten op wikigta staat dat eereen beagle half in een huis zit in fort carson maar toen ik ging kijken was hij er niet egt jammer maar nu wil ik aan jullie vragen om een screen te maken jullie hem wel zien hij staat hier http://nl.wikigta.org/index.php/Beagle_loc..._San_Andreas%29 bij die oranje stipje NIET die rode laterzzzz Bewerkt: 26 januari 2007 door michelIII
.Timothy Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Voilà: Kijk eens naar dit... Met dank aan Typhoon!
michelIII Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) heej bedankt typhoon en VWO-er ik ga nog eens kijken of hij er nu wel staat Bewerkt: 26 januari 2007 door michelIII
Silverbyte Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Behalve op deze plek, is de Beagle ook te vinden op de luchthaven van San Fierro. Overigens vraag ik me af, wat die Beagle in Fort Carson doet, want hij kan daar nooit geland zijn.
MartyCeha Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Als hij er niet is, moet je eens een rondje rijden ofzo, daarna spawned hij wel. En dan wel een redelijk groot rondje, geen rondje om Fort Carson ofzo.
Grillo Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Overigens vraag ik me af, wat die Beagle in Fort Carson doet, want hij kan daarnooit geland zijn. en waarom kan dat niet?
michelIII Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 ik denk gewoon dat het een fout va R* was ofzow dat hij daar is offtopic: zommige mense hebben bij hand tekenin z'n zwart ding waar letter onder staan hoe krijg je die ??:S
Silverbyte Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Overigens vraag ik me af, wat die Beagle in Fort Carson doet, want hij kan daar nooit geland zijn. en waarom kan dat niet? Waarom dat niet kan? De ruimte is veel te klein voor een landing, alleen een Hydra of helikopter zou daar kunnen landen, en dat had je ook gezien als je het plaatje goed bekeken had. Ik denk dat het een spawnfout van Rockstar is, net als die wagens die van heuvels afrollen.
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Overigens vraag ik me af, wat die Beagle in Fort Carson doet, want hij kan daar nooit geland zijn. en waarom kan dat niet? Waarom dat niet kan? De ruimte is veel te klein voor een landing, alleen een Hydra of helikopter zou daar kunnen landen, en dat had je ook gezien als je het plaatje goed bekeken had. Ik denk dat het een spawnfout van Rockstar is, net als die wagens die van heuvels afrollen. Ik denk dat xze het gewon voor de grap hebben gedaan. het is wel heel toevalig dat als bv de coordinaten verkeerd zijn ingevoerd, dat hij precies daar komt... Als het een fout washadden ze het wel uit v2 gehaald. overigens zijn die ghost glendales geen fouten, het is gewoon om een misterieus sfeertje te creeren.
.Timothy Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 offtopic: zommige mense hebben bij hand tekenin z'n zwart ding waar letter onder staan hoe krijg je die ??:S Sorry voor het volgende offtopic berichtje: Ik wil deze vraag het liefst wel even beantwoorden dus geef ik het antwoord wel even . Zo'n zogehete spoiler maak je zo: [spoiler]Tekst[/spoiler] Deze bovenstaande code geeft deze tekst: Tekst[/font] Voor de volledige lijst met BBCodes kijk hier: De welbekende Help-functie . Ik hoop dat ik je nu heb geholpen, VWO-er
michelIII Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 heej bedankt en ik heb die beagle ook al gezien laterzzz
Big Boss Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 <...>Ik denk dat het een spawnfout van Rockstar is, net als die wagens die van heuvels afrollen. De wagen die van een heuvel afrolt is geen spawnfout, dat is een Mythe (*). Die Beagle daarintegen, is wél en spawnfout. Ooit al eens in real life een vliegtuig in een veranda zien staan? Spoken. Alhoewel de 'Ghost' cars of 'Christine' cars (Naar een boek van Stephen King) wel bestaan in de zin van gedeukte en verroeste wagens, worden ze niet bestuurd door geheimzinnige krachten. Het feit dat ze bewegen komt doordat hun spawnplek zich op een helling bevindt. Ook verschijnen er geen geesten van Brian of Beverly Johnson op het kerkhof van Los Santos.
Silverbyte Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Oke, een mythe, ik vind het meer een slordige (spawn)fout, maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer. Wat ook niet klopt is dat soms wanneer je aan komt rijden, er ineens een auto spawnt die een beweging maakt alsof hij een woonerf verlaat.
Pemp Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Even over die Beagle: Ik denk dat Rockstar in de war was met een banshee ofzo.. of ze hebben em op een hele foute plaats laten spawnen.. Baaj, Pemp
Bling Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Ik vind het wel weer mooi geweest. De vraag van de topicstarter is immers beantwoord, en verder valt er weinig nuttigs meer toe te voegen aan dit topic. Als nu iedereen gaat zeggen wat diegene denkt wat de mogelijke oorzaak is van de spawnplaats van de Beagle, loopt dit topic uit op een spamfestijn. Dus om meer onnodige reacties te voorkomen, sluit ik dit topic maar. Niet eens met slotje -> Stuur me een PB
Recommended Posts