Lance Vance Dance Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) Hallo mensen, Ik ben de laatste poos erg veel bezig met Hidden Interiors en ik heb er eindelijk een paar weten te vinden via deze site Nu ging ik via Ganton Gym naar de Victim in hemel A, die zich dicht bij de snelweg bevindt. Toen ik de Victim bereikt had, waar 2 mensen in rond liepen werd ik er moe van en ging ik wegvliegen. Toen ik verder de snelweg gepasseerd had zweefden er wapens (shotguns) in het donker. Deze kon ik niet oppakken. Toen ik ietsjes lager ging kwam een gele marker in zicht. Daar ging ik naar binnen en ik denk dus (want ik ben er nog steeds) dat ik in een andere hemel gekomen ben (is dit mogelijk?). In een andere hemel zou dan een zeker politiestation zich moeten bevinden vlak bij de Victim. Als ik me niet vergis stond er bij binnenkomst SAPD (San Andreas Police Department ? ). Hier lopen agenten rond en mensen zitten er in de gevangenis. Het leek even of er een onzichtbare muur in de weg zat, maar toch heb ik de marker bereikt. Iemand enig idee waar ik me nu bevindt? De informatie die ik nu gegeven heb zal jullie misschien een hint kunnen geven. Ik ga weer even verder vliegen in de hemel waar ik me nu bevindt. Edit: Ik bevindt me zie ik net in het SFPD (San Fierro Police Departement). Ik kan er ook niet uit Bewerkt: 26 januari 2007 door Lance Vance Dance Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Hmm, als het bureau je niet bekend voorkomt zit je waarschijnlijk in het verwijderde SFPD politiebureau. Het is er nog wel, maar je kunt er normaal niet meer in. Kun je even een screen maken? Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Alleen het SFPD HQ kun je niet betreden in de normale wereld, het is echter wel bekend dat het hoofdkwartier zich in het Hidden Interiors Universe zitten. Het SFPD HQ zit in Hemel F. Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 De drie politiebureaus bevinden zich in het interiors universe naast elkaar, vlak bij Victim. Wanneer je door een enex gaat ga je altijd naar een andere hemel. Ik ben echter niet bekend met een enex naar een van de drie hoofdbureaus in Hemel A, dus je zal zelf even moeten nazoeken welk interieur het meest lijkt op het interieur waar je bent geweest. Hier vind je screens van LSPD HQ. Onderaan de pagina staan links naar de andere twee bureaus. Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) @ Neosyp, nee sorry ik heb het op de PS2 @ Lantyz, het is inderdaad het SFPD, die hal herken ik in duizenden Nu ik naar de plaats van Madd Dogg gevlogen ben, die ik ineens een Oyster onder me ronddraaien. Ik sta dus nu zonder Jetpack in de hemel. Wel appart, dat er gewoon voorwerpen voorkomen in een hemel die in het niets ronddraaien. Ik wou dat ik screens kon maken met mn camera, wat ik nog wel eens probeer. Die flits is alleen zo waardeloos, die verpest de foto. Bewerkt: 26 januari 2007 door Lance Vance Dance Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Ik ben daar ook geweest, op de PS2. Ik vraag me af waarom R* dat interior eruit heeft geschrapt. Van alle politiebureau's is die (van SF) juist het grootst en het leukste Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Ja inderdaad hij is wel leuk, tenzij je probeert te ontsnappen met je jetpack en je steeds weer in het gebouw komt waar je was... (zoals ik deed vanmiddag) Maar die Hidden Interiors blijven gaaf natuurlijk Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) Ja inderdaad hij is wel leuk, tenzij je probeert te ontsnappen met je jetpack en je steeds weer in het gebouw komt waar je was... (zoals ik deed vanmiddag) Maar die Hidden Interiors blijven gaaf natuurlijk Als je in een hidden interior zit waar je niet meer uit kan is er nog maar 1 uitweg: code voor zelfmoord , dan kom je terug in San Andreas bij 'n ziekenhuis of medische post (of bij Katie Zahn).Edit: @hieronder: niet in elk interior waar je niet meer uit kan wordt er op je geschoten, zo was ik 1x bij de tattoo shop van San Fierro en die naald-virtuoos kan alleen maar tattoo's zetten en geld incasseren, dus code voor zelfmoord is vaak de enige uitweg. Bewerkt: 26 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Ach ik zweefde daar wat rond te knallen op polities en die zorgden voor het dood en verderf van CJ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.