Jump to content

Eerste C4D sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is mss niet direct een plaatje dat de boys zouden kiezen, maar ik vind het leuk. Maar het gaat niet om het plaatje maar om de techniek, die wil ik graag bijschaven maar wel met de juiste uitleg. Dus als iemand weet wat er deze sig nog iets mooier zou kunnen laten uitkomen...

Sig-6.png

Of mss iemand die hem goed vind zo...

(btw: is eerste (volgens mij gelukte) C4D sig)

Geplaatst:

Ik vind het mooi zo , als je er iets aan wilt doen , stel ik voor je character iets meer uit te lichtten met een mooi soft light effect en wellicht iets meer character 'blenden' in achtergrond , of met een bepaalde brus het gevoel van beweging er in brengen alsof ze aan het dansen is... succes !

Geplaatst:

Je eerste C4D-Sig zeg je. Wat ik als eerste eigenlijk wil zeggen, als je het echt wilde doen voor de C4D, dan vind ik hem niet helemaal gelukt, want ik zie de C4D er niet echt goed in. Ik zie wel waar hij zit, en die delen zien er ook wel aardig uit, maar ik had er wat meer van verwacht qua C4D. Maarja, het gaat naast een C4D'tje natuurlijk ook om de hele Sig zelf, en dat moet ik natuurlijk ook raten. ;) Als ik het goed zie, heb je voor deze Sig gewoon één plaatje genomen, en die wat bewerkt, waardoor je nu een redelijk zwarte achtergrond hebt. De achtergrond ziet er wel geheimzinnig uit. Dan de render, die ik een beetje te veel op vind vallen eigenlijk. Zoveel kleur tegenover een zwarte achtergrond is niet het mooiste wat er is. Daarbij had je de render wat meer in je Sig kunnen verwerken door middel van brushes of inblenden. Dan nog de tekst, die opzich wel past qua lettertype, stijl en kleur bij de rest van de hele Sig. Ik vind het altijd een lastig onderdeel van de Sig, maar jij hebt het in deze mooi gedaan.

Cijfers

Eerste indruk: ................ 7

Achtergrond: ................. 6.9

- Brush enz: ..................... 7

- Overige dingen: ............. 6.8

Kleuren: ......................... 6.1

- Zelfde kleuren: .............. 6

- Overige dingen: ............. 6.3

Render: .......................... 6.8

- Plaatsing: ...................... 7

- Inblenden: ..................... 6

- Overige dingen: ............. 7.5

Tekst: ............................ 7.4

- Lettertype: .................... 7.5

- Plaatsing: ...................... 7.3

- Overige dingen: ............. 7.3

Originaliteit: .................. 6.3

- Stijl van Sig: .................. 6

- Vernieuwend: ................ 6.5

Algehele indruk: ............ 7.3

Eventuele bonus: ........... -

Aantal sterren: .............. gfxsterren3go6.png

Eindresultaat: ................. 6.8

De cijfers van de vette teksten zijn het gemiddelde voor het eindcijfer.

De schuine teksten zijn het gemiddelde voor het desbetreffende onderwerp.

Het gemiddelde dat bij de vette teksten staat kan iets afwijken van de schuine teksten.

*** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***

fratingod4.png

Geplaatst:

k, al thx voor de tips bij de volgende ga ik er zeker op letten

@Froodoo, idd, de naam van dit topic is mss niet zo goed gekozen, maar ik moest er toch iets opzetten om het te doen opvallen :puh:, nee ik wist gwn geen betere naam voor deze sig. Maar het was zk niet de bedoeling om de C4D render goed te laten uitkomen want ik denk dat dan de sig vekl**t (om het deftig te houden) zou zijn. ik had geen render gebruikt het is een stock die ik bewerkt heb met allerlei effecten, zoals gaussian blur, glas, ocian ripple, smudge tool, gradiant map,...

^^gevolg er is geen render om in te blenden, ik heb vroeger al gewerkt met renders en dat lukte al aardig wou gwn eens iets nieuws proberen...

wat is eigenlijk beter? een stock of een render?

Geplaatst:
k, al thx voor de tips bij de volgende ga ik er zeker op letten

@Froodoo, idd, de naam van dit topic is mss niet zo goed gekozen, maar ik moest er toch iets opzetten om het te doen opvallen :puh:, nee ik wist gwn geen betere naam voor deze sig. Maar het was zk niet de bedoeling om de C4D render goed te laten uitkomen want ik denk dat dan de sig vekl**t (om het deftig te houden) zou zijn. ik had geen render gebruikt het is een stock die ik bewerkt heb met allerlei effecten, zoals gaussian blur, glas, ocian ripple, smudge tool, gradiant map,...

^^gevolg er is geen render om in te blenden, ik heb vroeger al gewerkt met renders en dat lukte al aardig wou gwn eens iets nieuws proberen...

wat is eigenlijk beter? een stock of een render?

in mijn bescheiden mening een render , hierdoor word meer van de sigmaker verwacht....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...