Tunix Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Bestaat er eigenlijk een host voor .PSD bestanden? Fileden, Imageshack etc. ondersteunen geen .PSD. Ik vind het een beetje irritant dat ik alle bestanden twee of drie keer op een verschillende manier op moet slaan . Alvast bedankt . Reageren
Goliat Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Bestaat er eigenlijk een host voor .PSD bestanden? Fileden, Imageshack etc. ondersteunen geen .PSD. Ik vind het een beetje irritant dat ik alle bestanden twee of drie keer op een verschillende manier op moet slaan . Alvast bedankt . Een .PSD kan sowieso niet als afbeelding weergegeven worden, er zal dus ook helemaal geen image host voor een .PSD bestaan. In een .PSD staat namelijk als 't ware het 'project' wat je hebt gemaakt waar alle layers e.d. dus instaan. Een PSD kan je wel uploaden met Megaupload.com maar daar zal hij zoals gezegd niet als image weergegeven worden, gewoon omzetten naar een .JPG dus^^ Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Hey Tunix, je kunt je bestand gewoon opslaan als .psd en vervolgens inpakken met winzip of winrar. Hierdoor krijg je een archief met een .rar of .zip extensie die je vervolgens kunt uploaden naar rapidshare. Hier krijg je een download link die je op het forum kunt plaatsen zodat je het bestand kunt delen. De downloader moet het dan weer uitpakken (ook met winrar) en kan de psd openen met zijn photoshop. Reageren
Tunix Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Bedankt voor jullie hulp. Ik bedoelde zoiets dat je gewoon de link in je topic kon zetten en dan kon laten zien ofzo. Net zoiets als JP(E)G, PNG etc. Maar ik begrijp dat dat dus niet kan. Bedankt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.