Jonas Wauters Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 waar kan je met 2spele (SP2) Reageren
BigM Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Versprijt over san andreas vind je overal een soort icoontjes waar je 2 Popetjes in ziet . Dat is het icoontje om met z'n Tweeen te spelen . Zodra je daar door heen loopt kan de tweede speler zich aanmelden door als ik me niet vergis op start te drukken . Je Zal nu op het zelfde punt weer terug keren maar dan met je vriend naast je . (of vriendin) . Als je eenmaal met z'n tweeen bent is het alleen erg jammer dat je niet heel ver van elkaar uit ben . je kan Maximaal maar een klein stukje verder komen . Want als je dus probeert weg te rijden voor Player2 word je tegen gehouden door een soort van ontzichtbaare muur . Wat dus echt heel erg jammer is . Verder Mocht je dat willen . Kan je san andreas voor de pc aanschaffen . Dan staat MTA voor je klaar . Dan kan je multiplayer doen via servers zoals MR:Green . En dan kan je wel over heel san andreas spelen terwijl P2 helemaal in las venturas zit Loop jij rond in los santos . Overegens schijnt dat wel heel erg vervelend te zijn omdat het eeuwen duurt voordat je elkaar vind. Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) Versprijd over San Andreas vind je overal een soort icoontjes waar je 2 poppetjes in ziet . Dat is het icoontje om met z'n Tweëen te spelen . Zodra je daar door heen loopt kan de tweede speler zich aanmelden door als ik me niet vergis op start te drukken . Je Zal nu op het zelfde punt weer terug keren maar dan met je vriend naast je <...> Het is eender welke knop, al druk je op R2 of zo. Edit: 1200ste post! Bewerkt: 26 januari 2007 door Big Boss Reageren
BigM Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Inderdaad . Als je eenmaal door het icoontje loopt vraagt hij om te activeren . Dat komt rechts / links boven in je bilt te staan . Ik weet het zo 1 2 3 even niet meer . Maar volgends mij is het inderdaad R2 . Post even als het je gelukt is . Zo niet verschaf ik extra informatie Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Versprijd over San Andreas vind je overal een soort icoontjes waar je 2 poppetjes in ziet . Dat is het icoontje om met z'n Tweëen te spelen . Zodra je daar door heen loopt kan de tweede speler zich aanmelden door als ik me niet vergis op start te drukken . Je Zal nu op het zelfde punt weer terug keren maar dan met je vriend naast je <...> Het is eender welke knop, al druk je op R2 of zo. Edit: 1200ste post! Misschien snap je niet wat hij bedoeld maar hij wil zeggen met 'Het is eender welke knop' dat je elke knop kan gebruiken ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.