Mania-92 Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 bij het installe moet je de play cd erin doen dat data3.cab bevat maar bij mij moet hij data4.cab hebben?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 bij het installe moet je de play cd erin doen dat data3.cab bevat maar bij mij moet hij data4.cab hebben?? Hmmmmmmmm.... Ik had precies de zelfde probleem als jou. ga naar http://www.microsoft.nl/ en daar moet je zoeken over die ene data. download die in ongeveer 2 minuten. als dit niet helpt moet je de play cd erin doen en als dat opnieuw verchijnt geen idee meer of jou computer heeft een: Intel Pentium 2 of 1. denk erom dat gta vice city: 1500 MB ( mega byte) verpilt. erg veel heb je Intel pentium 3 of 4? SUCCES! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 uhm het is de pc van mijn vriend met windws 98 duz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Kan Vice City wel op Windows 98, ik weet niet, ik heb zelf Windows XP HE. Zijn er al spellen die niet meer onder Windows 98 gespeeld kunnen worden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.