Jump to content

Moeilijkheidsgraad

Recommended Posts

Geplaatst:

Vinden jullie dat er de mogelijkheid tot een moeilijkheidsgraad moet komen? Dat je dus aan het begin kan kiezen hard of niet hard ofzo. Ik vind van niet, dat zou oneerlijk zijn: "Ik heb hem 100% uitgespeeld op hard" en dan heb je hem maar op easy gedaan :puh:

Geplaatst:
Vinden jullie dat er de mogelijkheid tot een moeilijkheidsgraad moet komen? Dat je dus aan het begin kan kiezen hard of niet hard ofzo. Ik vind van niet, dat zou oneerlijk zijn: "Ik heb hem 100% uitgespeeld op hard" en dan heb je hem maar op easy gedaan :puh:

ja maar hoe wil je dat doen bij hard sterkere wapens,meer gangs(als die komen)

en bij easy minder sterke wapens en mindere gangs?!

Geplaatst:

Ik vind ook van niet. Gewoon beginnen bij easy en dan elke missies steeds een beetje moeilijker maken.

Bij tombraider legend kon je ook kiezen voor easy of hard maar dat vond ik minder leuk. Dus geen moeilijkheidsgraad. Maar gewoon net zo als de vorige gta's, hoe verder je komt hoe moeilijker het wordt.

Geplaatst:

Het heeft twee kanten een ''ja'' en een ''nee''

''ja''

Om te kiezen uit Easy, medium en hard lijkt me opzich geen slecht idee. Dan denk ik bij easy dat de ''vijanden'' minder goed raak schieten of ietsjes minder slim bezig zijn en bij hard heel goed kunnen mikken en minder snel dood gaan ect. Dat zou opzich geen slecht idee zijn toch?

''nee''

Alle Gta's hadden dat niet dus is het ook niet om te missen in de nieuwe Gta dus ik vind het niet echt nodig. Verder komt het ook wel weer raar over met Easy, medium en hard omdat je ook ''vrijheid'' hebt dus zouden ze veel moeten aanpassen ook de mensen die gewoon over straat lopen en minder sterk zijn. In shooters is het dus logieser want dat gaat puur om: Levens, mikken, kracht..

Ik weet het niet helemaal ik hang er een beetje tussen de ''ja'' en ''nee'' :engel:

Geplaatst:

ze zouden het zo moeten maken dat als jij alles heel er makkelijk lukt word 't automatisch moeilijker, maar ook als niks lukt dat 't makkelijker word

Geplaatst:

Voor andere spellen kan dit, maar voor GTA IV zie ik ze dit nog niet gebruiken. Ik denk dat ze net als in de andere GTA's de missies in begin makelijk (easy) en hoe verder je geraakt hoe moeilijker (hard).

Geplaatst:

Een absolute nee.

Alle andere GTA's hebben dit niet, dus waarom zou dat er nu wel ineens moeten komen?

Geplaatst:

Ik vind dat dit moet komen

Normal Mode:

Gewoon de storyline en alles spelen zoals alle GTA's

Hard Mode:

Het hele spel spelen maar dan zonder cheats!

Dus het cheaten is dan onmogelijk gemaakt.

Want soms heb je toch de neiging om snel ff de health cheat te gebruiken als je al zo ver bent met een moeielijke missie.

Geplaatst:

nee

Ik vind niet dat dit er moet komen.

Dit lijkt me echt niet leuk ik vind GTA goed zoals het nu is.

En als dat zo was zou er op WikiGTA bij elke missie drie berschrijvingen horen.

Zie je het al voor je? :duh:

gratz,

Boris H.

Geplaatst:
nee

Ik vind niet dat dit er moet komen.

Dit lijkt me echt niet leuk ik vind GTA goed zoals het nu is.

En als dat zo was zou er op WikiGTA bij elke missie drie berschrijvingen horen.

Zie je het al voor je? :duh:

gratz,

Boris H.

Ja maar de missies zullen niet zo veel verschillen

dus in grote lijnen zijn de missies hetzelfde

maar het is niet leuk

want gta is leuk op 1 niveau.

:cya: Da Phoenix :bier:

Geplaatst:
Ik vind dat dit moet komen

Normal Mode:

Gewoon de storyline en alles spelen zoals alle GTA's

Hard Mode:

Het hele spel spelen maar dan zonder cheats!

Dus het cheaten is dan onmogelijk gemaakt.

Want soms heb je toch de neiging om snel ff de health cheat te gebruiken als je al zo ver bent met een moeielijke missie.

Dat vind ik ook niet.

Af en toe is het wel fun ff wel herrie te maken en niet te saven, toch?

Als je dan "hard" zou kiezen zou dat onmogelijk zijn, dat lijkt me ook niet echt leuk.

Nee, GTA-games mogen geen moeilijkheidsgraadkeuze hebben!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...