Golden Nugget Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Ik vind dat niet omdat je het dan zooo makkelijk is en het moet een beetje moeilijk zijn he Reageren
haha Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) neeIk vind niet dat dit er moet komen. Dit lijkt me echt niet leuk ik vind GTA goed zoals het nu is. En als dat zo was zou er op WikiGTA bij elke missie drie berschrijvingen horen. Zie je het al voor je? gratz, Boris H. Denk je nou dat het R* wat boeit als wikipedia groter wordt of niet. Niemand is verplicht om missiebeschrijvingen te schrijven. Waarom zouden er dan 3 verschillende beschrijvingen moeten komen? Als het erin zou komen te zitten dan denk ik toch echt dat er bijvoorbeeld bij easy de gangs minder snel en slim reageren en van dat soort dingen. Dus niet dat elke missie anders zou zijn bij elke moeilijkheidsgraad. Bewerkt: 30 januari 2007 door haha Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Dat zou wel leuk zijn, dat je kan kiezen welke moeilijkheidsgraad je wil. Als een missie je niet lukt es op Easy zetten of zo. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik vindt dat R* het gewoon op de ''je kan niet kiezen'' moeilijkheidsgraad moet houden dus gewoon het gemiddelde moeilijkheidsgraad want als je zelf mag kiezen is het niet meer zo leuk. GTA moet gewoon spannend en moeilijk blijven. Dat maakt GTA leuk Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Nee, van mij hoeft dat er niet in te komen. Ik vond het goed zoals het was in de vorige delen. En zo mag het ook blijven in de nieuwe GTA. Ze moeten de missie's natuurlijk niet te makkelijk maar ook weer niet te moeilijk. Ergens tussen in. Reageren
deagle Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik vind, net zoals de meeste andere leden, niet dat R* zo'n nieuwe functie moet inbouwen in / op GTA IV. Wel mogen ze de missie's ( sommige dan, denk bv. niet aan Light My Pyre, The Driver etc ... ) moeilijker maken dan in GTA : VCS en GTA : VC. Kortom, maak de missie's even moeilijk als in GTA : VCS en GTA : IV zal uitblinken door zijn goede en leuk speelbare missie's . Reageren
Gino99 Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Jah zo denk ik er ook over het haalt de fun weg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.