Gusto Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Hallo Mijn vraag is over GTA San Andreas PS2 Hoe kan ik mijn Sex Appeal gebruiken,heb vanalles geprobeerd maar het lukt mij niet. Dank u Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 HalloMijn vraag is over GTA San Andreas PS2 Hoe kan ik mijn Sex Appeal gebruiken,heb vanalles geprobeerd maar het lukt mij niet. Dank u Je Sex-Appeal gebruiken? Er zit geen functie aan die intreed als je op een toets drukt, of iets dergelijks. Sex-Appeal kan je wel gebruiken voor je dates, de ene vriendin wil graag dat je veel sex-appael hebt de andere weer niet. Sex-appael kan je verdienen door dure kleding te de dragen, in gepimpte auto's te rijden en door 'oysters' te zoeken. Zie hier een pagina waar op staat hoeveel sex-appael je nodig hebt bij elke vriendin. Ik hoop dat ik je vraag nu beantwoord heb, aangezien ik hem niet helemaal snap. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 HalloMijn vraag is over GTA San Andreas PS2 Hoe kan ik mijn Sex Appeal gebruiken,heb vanalles geprobeerd maar het lukt mij niet. Dank u Je kunt het niet gebruiken . Als je voor je vriendin bedoeld, het Sex Appeal wordt automatisch gezien door haar. Sommige willen genoeg Sex-Appeal, maar daarvoor hoef jij niets in te drukken ofzo. Ook is het mogelijk om in een gesloten auto ernaartoe te gaan, dan maakt het niet uit hoe dik/dun/gespierd/sex-appeal je bent/hebt . Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Je Sex-Appeal gebruiken? Er zit geen functie aan die intreed als je op een toets drukt, of iets dergelijks. Sex-Appeal kan je wel gebruiken voor je dates, de ene vriendin wil graag dat je veel sex-appael hebt de andere weer niet. Sex-appael kan je verdienen door dure kleding te de dragen, in gepimpte auto's te rijden en door 'oysters' te zoeken. Zie hier een pagina waar op staat hoeveel sex-appael je nodig hebt bij elke vriendin. Ik hoop dat ik je vraag nu beantwoord heb, aangezien ik hem niet helemaal snap.In principe willen al je vriendinnen dat je 'n zo hoog mogelijke sex-appeal hebt, de voorkeuren v/d vriendinnen heeft voornamelijk te maken met de hoeveelheid vet en spieren, de één houd van veel spieren de ander weer juist van veel vet. Deze voorkeuren v/d vriendinnen vervalt op 't moment dat je alle 50 oysters hebt gevonden, m.a.w. ze willen graag met je uit en kijken niet meer of je wel genoeg vet cq. spieren hebt. Daarnaast krijgt je sex-appeal een boost voor het vinden van alle 50 oysters. Kleding kan voor ongeveer 50% je sex-appeal bepalen, de andere 50% kan je verkrijgen door een voertuig te nemen met een hoog sex-appeal gehalte. Reageren
HippeEend Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 :$ Je kan je sex-appeal omhoog krijgen door: Je gaat in de nacht zo rond 00.00 bij de stoep staan tot dat er een ''hoer'' komt :$ Die wil met je #@$%^# dus zij vraagt dat en jij accepteert dat natuurlijk. Hoe meer je @&@#$& hoe hoger je sex-appeal omhoog gaat Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 :$ Je kan je sex-appeal omhoog krijgen door:Je gaat in de nacht zo rond 00.00 bij de stoep staan tot dat er een ''hoer'' komt :$ Die wil met je #@$%^# dus zij vraagt dat en jij accepteert dat natuurlijk. Hoe meer je @&@#$& hoe hoger je sex-appeal omhoog gaat Bij mij heeft CJ al aardig wat hoertjes versleten maar ik heb nog geen significante verandering van z'n sex-appeal kunnen constateren. Werkt dit alleen om 00:00 uur? En zo ja maakt het ook uit of het vlak vóór of vlak ná 00:00uur is? Reageren
Koen729 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Dit heeft er überhaupt niks mee te maken. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 :$ Je kan je sex-appeal omhoog krijgen door:Je gaat in de nacht zo rond 00.00 bij de stoep staan tot dat er een ''hoer'' komt :$ Die wil met je #@$%^# dus zij vraagt dat en jij accepteert dat natuurlijk. Hoe meer je @&@#$& hoe hoger je sex-appeal omhoog gaat Bij mij heeft CJ al aardig wat hoertjes versleten maar ik heb nog geen significante verandering van z'n sex-appeal kunnen constateren. Werkt dit alleen om 00:00 uur? En zo ja maakt het ook uit of het vlak vóór of vlak ná 00:00uur is? Het klopt ook niet, ik heb het net even uitgeprobeerd. Dat '#$%&' met die hoeren is alleen voor de lol, je krijgt er geen sex-appael van. Tenminste, niet voor zover ik weet. Anders moet ik dat in al die dagen wel eens tegen gekomen zijn, ben ik nog niet volgens mij. De enigste manieren om sex-appeal te krijgen zijn door in gepimpte auto's te rijden, in dure kleding te lopen en door oysters te zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.