Lance Vance Dance Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2007 Hallo mensen, Heeft iemand misschien het liedje ''Train'' van ''Conor & Jay''? Ik kan het echt nergens verkrijgen en ik wil dit liedje dolgraag hebben. Als iemand me dit liedje kan bezorgen zal ik die eeuwig dankbaar zijn Andere liedjes van Head Radio zijn natuurlijk ook welkom als iemand daar bezit van maakt Alvast heel erg bedankt, Lance Vance Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) Hallo mensen,Heeft iemand misschien het liedje ''Train'' van ''Conor & Jay''? Ik kan het echt nergens verkrijgen en ik wil dit liedje dolgraag hebben. Als iemand me dit liedje kan bezorgen zal ik die eeuwig dankbaar zijn Andere liedjes van Head Radio zijn natuurlijk ook welkom als iemand daar bezit van maakt Alvast heel erg bedankt, Lance Vance Dance Hey, Helaas mogen we je niet helpen. Dat staat in de regels; Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor). Aangezien muziek verspreiden illegaal is, mag dit dus niet. Edit 1; En M4X postte net nog niet, dus haal ik niemand in Edit 2; Klopt, goed gevonden Maar even een opmerking; je schijft homepage in plaats van homopage Bewerkt: 26 januari 2007 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) Het magische woord: Googelen. Na even gezocht te hebben, heb ik de homepage van de artiesten Conor & Jay gevonden. Ze hebben veel liedjes voor GTA gemaakt, dus misschien zit er wel meer stuff tussen die je volledig legaal kan downloaden. In ieder geval, hier een link naar hun site. Veel plezier met Train Edit: @hierboven: aan de site te zien is hij officieel, dus ik haast zeker dat ik een volledig legale link geef Edit2: Sorry Bewerkt: 26 januari 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) Wauw, superbedankt M4X!!!! Bewerkt: 26 januari 2007 door Lance Vance Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.