Grillo Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) Hey, Kan er ieman de boat- en bikeschool doen? alles goud als het kan? alvast bedankt Missie(s): Boat- Bikeschool Cheaten: Ja, maar geen gevaarlijke cheats zoals de RIOT, en ook geen mods, trainers... Versie: 1 denk ik maar kan iemand dat bevestigen? EDIT: doh, vergeet die altijd GTASAsf1.b Bewerkt: 26 januari 2007 door Grillo
Bling Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Gehaald: Bike School - Alles goud! Beloningen: Bike Skill+ De Freeway, FCR-900 en de NRG-500 spawnen vanaf nu omstebeurt bij de Bike School, dus niet alle drie tegelijk. Gehaald: Boat School - Alles goud! Beloningen: De Marquis, Squallo en de Jetmax spawnen vanaf heden altijd bij de Boat School. Tijdens het behalen van deze missies, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies!
Grillo Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 + respect voor Bling bedankt eh man kga nu lekker voortgame
Recommended Posts