.Timothy Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Maar voor gewoon Multy-Player heb je toch helemaal geen Mod's nodig? Op de PS2 en XBox kan je gewoon zonder mods Multi-Player starten, je er zelfs geen mods installeren ... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Maar waarom wil je perse met zijn tweeen spelen, het is wel moeilijk op één beeldscherm spelen. Want dan zie je niet goed waar je heengaat. Reageren
Arthis Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 maar met welk progama moet die mod van twee spelers op een pc dan instaleren Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 hoi ik heb op mijn pc een tweede toetsenbord en muis aangesloten. mijn vraag is wat moet ik doen om dan multiplayer te spelen. waar moet ik dan naar toe gaan. een mod downloaden ofzo?? Je hebt 2 multiplayer mods. Je hebt MTA, deze is vooral gebaseerd op het racen in en door San Andreas, je kan hier tegen mensen uit andere landen spelen. Je kan bijvoorbeeld niet uitstappen, en iedereen neerschieten. Bij SA-MP, kan dit wel. SA-MP is de dus 2e multiplayer mod. Bij SA-MP kun je vooral DM doen, dus iedereen neerschieten. Binnenkort komt er ook een DM versie van MTA. Download MTA. Download SA-MP. Misschien word je wijzer van het bovenstaande ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.