Jump to content

Goliat vs. TL rich

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Babes!

Soort: Signature

Max. size: 500 x 150px

Render: Ja

Premade: Nee

Animatie: Nee

Datum van inlevering: Zo snel mogelijk.. :)

Mijn inzending:

post-3181-1169902021.jpg

TL Rich, voeg deze gelijk toe aan je bericht als je jouw inzending posts zodat het gelijk overzichtelijk staat en er gestemd kan worden.

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Mag ik?

TL RICH:

post-61910-1169976848.gif

GOLIAT:

post-61910-1169976884.jpg

Dames en Heren , de Battle is begonnen !

U kunt stemmen !

Goliat , je inzending ziet er erg mooi uit :klap: , succes !

>>> Door RonaldVC: Onnodige berichten even verwijderd. TL rich, de volgende keer kan je beter de "edit" knop gebruiken, een driedubbelpost is niet echt nodig. ;) <<<

Geplaatst: (bewerkt)

mijn stem gaat naar TL rich

want die is veel rustiger en mooier voor een vrouw,

bij Goliat vind ik het te "stoer", niet dat ik dat erg vind, maar voor een vrouw past "mooi" beter.

bij die van TL rich komt ze er ook veel beter uit, en bij Goliat, zie je haar haast niet vanwege de achtergrond...

ik vind de naam van goliat wel mooier, want dat hoort ook gewoon bij de pic.

Bewerkt: door twankala
Geplaatst:

Goliat of course. TL rich's sig is te simpel in m'n ogen, alhoewel er mooie effectjes in zitten. Goliat's sig vind ik persoonlijk heel goed gelukt, alles past bij elkaar. GJ!

Geplaatst:

Ik stem voor TL rich om dezelfde reden als twankala, ik vind goliat zijn sig te druk, hij gebruikte wel mooie effecten maar mss iets teveel.

Geplaatst:

Ik steem voor Goliat, die van TL vind ik gewoon niet erg speciaal. Terwijl de effecten van Goliat mooier zijn.

Goliat

Geplaatst:

goliat , ik stem op jou , zodat jij wint... wel snel de winst melden anders krijg je geen puntjes... ipv een nieuwkomer te helpen , jaagt men nieuwe leden weg dmv ambtenarij.... gefeliciteerd goliat ! mijn laatste post hier..... laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

>>> Door RonaldVC: Beste TL rich, ik weet waar je op doelt, en het is lullig dat je inderdaad in je andere battle een punt misloopt. Maar aangezien ik er vanuit ga dat je van de regels op de hoogte bent en om één lijn te trekken tegenover alle andere leden heb ik nou eenmaal je andere battle gesloten. Als ik bepaalde uitzonderingen ga maken is op een gegeven moment het einde zoek.

Ik hoop dat je dat kan begrijpen.. <<<

Geplaatst:

Aantal stemmen is gelijk. Pb ontvangen van Goliat, dus bij deze.

Stemdatum met 1 dag verlengd. Stemmen t/m 1 februari.

Succes!

Geplaatst:

Is deze battle niet afgelopen?.

Maarja zo niet sorry . Zo wel : geheugen steuntje :bier:

Geplaatst:
Is deze battle niet afgelopen?.

Maarja zo niet sorry . Zo wel : geheugen steuntje :bier:

Op de dag van vandaag wel ja. Alleen gisteren kon er nog gestemd worden. Helaas heeft er niemand gestemd desondanks dat de battle verlengd is. Omdat de stand gelijk is, kan een van de twee heren als ze zouden willen een moderator van het Graphics gedeelte een Pb sturen voor een verlening. Ook al was deze battle afgelopen en er was een winnaar, dan is het altijd nog aan hun zelf of ze een Pb sturen voor een punt, hier hoef je iemand niet voor te helpen in een topic, je kunt dat ook via Pb doen. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...