Stephan14 Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 heej mense zoals jullie weten had ik sa voor pc nu ps2 maar die deed het niet en vc heb ik ook voor pc maar mijn probleem is ik kan ze niet er afgooien want dan krijg ik een foutmelding kan iemand me helpen alvast bedankt stephan14 Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Kan je misschien een screen maken van de foutmelding? Dat maakt het een stuk makkelijker om je te helpen. Zorg dat je SA op de goede manier verwijderd: Configuratiescherm > Software > GTA:SA verwijderen. Haal eventueel de map C:\Program Files\Rockstar Games\San Andreas (zoiets) weg, als die nog aanwezig is. Start dan je pc opnieuw op en als het goed is, heb je dan geen SA meer. Dus niet via Verkenner de map verwijderen, want dan staat er nog wat Keys in het Register op je pc (zoiets, want zoveel verstand heb ik er ook weer niet van ). Succes Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Probeer anders de setup op de dvd-rom van SA op te starten, dan de-installeer je hem ook Heb je dit al geprobeert? (ik denk het wel). Verkeerde forum trouwens! hier had je hem beter kunnen plaatsen. En gebruik voortaan ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands, met hoofdletters, punten en correcte spelling), dat is voor iedereen makkelijker te begrijpen. Dat staat namelijk ook in de regels: hier >>> Door Bling: Juist. Verplaatst naar "Hardware Problemen". <<< Reageren
Stephan14 Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 alleen srry heb de cd dvd nie meer Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Dan moet je hem map voor map verwijderen (naar prullenbak verplaatsen dus). Dat is de enig oplossing die nog rest dan Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Dat gaat volgens mij niet werken. Dan krijg je van die domme meldingen als Kan Eax.dll niet verwijderen Controleer of de schijf vol of tegen schrijven beveiligd is. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Dat gaat wel. Ga naar de map C/Program Files/Rockstar Games. Verwijders nu de gehele 'GTA San Andreas' map. De bestanden zijn nu in ieder geval weggegooid, alleen de registratiesleutels nog niet. Die moet je met de hand verwijderen. Dat is wat moeilijker dan alleen de map verwijderen. Ga naar Start -> Uitvoeren. Typ nu 'Regedit'. Klik nu op ok, je zult een hele lijst te zien krijgen. Zoek nu de map 'Rockstar Games'. Open deze, en klik met de rechtermuisknop op 'GTA San Andreas'. Verwijder 'GTA San Andreas' dan. Nu is je hele GTA San Andreas van je computer verwijderd. Met een nieuwe DVD zou je hem eventueel opnieuw kunnen installeren. Reageren
Stephan14 Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2007 srry voor het late tijdstip maar hoe moet je een screenshot maken? Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Met de PrintScreen toets (Prt Scr), die zit boven de Insert Toets. Druk er op. Alles wat op je scherm staat, wordt naar het Klembord gekopiëerd. Ga nu naar Paint of een ander beeldbewerkingsprogramma, druk op CTRL + V en voila! Nu alleen nog opslaan en uploaden. Reageren
-eend- Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Als je de CD niet meer hebt, dan kan je m als je m hebt verwijderd ook niet meer instaleren.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.