Lance Vance Dance Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2007 Zoals de titel en beschrijving al verteld, ben ik mensen tegengekomen die helmen (die op bouwvakkershelmen lijken) dragen met als kleur, de Amerikaanse vlag. Ook dragen ze een pak en hebben ze een medaille op hun pak zitten. Echt rare snuiters, schijnbaar mogen die vrouwtjes met tassen hun niet zo, want zonet vielen 2 van die vrouwen met zwaaiende tassen aan Ik ben benieuwd wat voor mensen dit zijn en wat ze doen? Wat maakt hun zo belangrijk dat ze zo'n medaille dragen? Groetjes, Lance Vance Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2007 Aan je beschrijving zou ik kunnen zeggen dat het waarschijnlijk verteginwoordigers zijn van de verkiezingscampagne van Major O'Donovan. Vreemdgenoeg zijn deze personen me nog niet opgevallen buiten die missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Aan je beschrijving zou ik kunnen zeggen dat het waarschijnlijk verteginwoordigers zijn van de verkiezingscampagne van Major O'Donovan. Vreemdgenoeg zijn deze personen me nog niet opgevallen buiten die missies. als je even rond rijd over stounton-zuid lopen er over al van die poppetjes rond dat zijn gewoon verkiezingenmensen van major o'donovan Bewerkt: 28 januari 2007 door 60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 en daarvoor verdienen ze ineens een medaille? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Schijnbaar wel, ja. Buiten missie's zijn ze mij ook nooit opgevallen (Komt waarschijnlijk omdat de PSP van een ander gezinslid is, en ik er dus weinig op game), wel toevallig ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Je vindt ze erg snel hoor, in de buurt van Love zijn gebouw. Ook heb ik ze nog ergens anders gezien, maar ik ben vergeten waar dat was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomvanhulst Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 ik heb ze wel een paar gezien ik schiet ze altijd dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.