DAMoNe Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Zit de nagemaakte Chevrolette Corvette (uit Vice City) er ook nog in??? Dat was een mooie wagen, ik heb wel een paar gezien die er op leken maar de wagen zelf nog niet. Anyone knows? Ik heb lopen zoeken voor het forum over de Apache (waar hij staat?) niet gevonden, weet iemand waar die staat. Of wanneer hij er komt te staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 volgens mij krijg je de apache als gta uithebt gespeeld dan moet je op vliegdek schip kijken op het 2e eiland (san fierro) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 De Hunter (apache) krijg je iig. als je de pilot-school op goud uitgespeeld hebt. Weet je ook de naam van die Corvette uit VC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 in SA rijden 2 soorten Corvette's Genaamd: Sabre en die andere naam weet ik nie meer(kom ik no wel 8er) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 in sa zit geen corvette die op die van vc lijkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Volgens een 'Real Cars Names list' is de Sabre een Chevy Chevelle. Corvette staat er nog niet tussen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Hij bedoeld de Cheetah En ja, die zit er nog in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Sorry hoor maar is een Cheetah een Corvette? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Hij bedoelt de phoenix Ja die zit erin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 nee hij bedoelt ook nie de phoenix die lijkt toch nie op een corvette <_< dit is een corvette maar die zit in sa erniet in alleen in vc zit ie erin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 dat lijkt wel op die fr 350 ofzow enne een cheetah is een Ferrari Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 hij bedoelde de naam van de Look a like corvette in VC dat was de Banshee, en helaas die zit er niet meer in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Banshee is toch Dodge Viper? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 ja in san adreas wel ja, dat klopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Sorry hoor maar is een Cheetah een Corvette? Nee klopt, de Cheetah is een Ferrari Testarossa 1984 (of een gelijk model bijv. de 512) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.