Jump to content

fifa 2007

the_fa2man

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb fifa 2007 voor op mijn pc gekocht en nu speel ik manager mode met fc barcelona.

Maar ik snap niet hoe je mensen kunt kopen zoals bij fifa 2005 toen kon je bij andere clubs kijken of iemand met je mee wou gaan naar jou team maar hier kan je alleen iemand kopen wie op het verkoop lijst staat terwijl andere teams wel gwn op mijn spelers kunnen bieden ????????

Geplaatst:
Maar ik snap niet hoe je mensen kunt kopen zoals bij fifa 2005 toen kon je bij andere clubs kijken of iemand met je mee wou gaan naar jou team maar hier kan je alleen iemand kopen wie op het verkoop lijst staat terwijl andere teams wel gwn op mijn spelers kunnen bieden ????????
Als je naar de Transfermarkt gaat zie je onderin beeld verschillende dingen die je aan kunt klikken. Eén van die dingen is Search for player of Zoek naar speler bij de Nederlandse versie. Daar kun je de naam intypen van de speler die je graag wilt en als je de naam goed invoert komt de speler in beeld. Klik op de gewilde speler en je kunt een bod op hem uitbrengen. Ik weet niet de exacte namen van de opties die je aan moet klikken, maar het wijst zich allemaal wel vanzelf. Veel succes in ieder geval en laat het even weten als het nog niet lukt, dan zal ik wat ingame screenshots van de transfermarkt voor je maken.
Geplaatst:

THNX man jij bent de beste het is gelukt

>>> Door Jowx: Verplaatst naar 'Sport & Fighting Games forum' :)<<<

Geplaatst:
je kan ook bij waar je transfer of lenen die balk moet je naar alle gaan.

Jantje dit is een erg overbodige post wat je maakt want het antwoord is al gegeven en je voegt niets "speciaals" toe. Als je zo doorblijft gaan met posten kan je een Warning verwachten. Als ik jou was zou ik wat beter posten.

Geplaatst:
Jantje dit is een erg overbodige post wat je maakt want het antwoord is al gegeven en je voegt niets "speciaals" toe. Als je zo doorblijft gaan met posten kan je een Warning verwachten. Als ik jou was zou ik wat beter posten.

Hoewel je wel gelijk hebt in je post, is het niet de bedoeling dat je dit soort berichten plaatst.

Ongewenst gedrag:

- Vragen om een "slotje" of ander moderator gedrag.

Gewenst gedrag:

- Meld overtredingen per PB aan de crew, en reageer er niet op in het forum.

Slot..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...