gta sa the best Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 ik kom niet verder bij missie van big smoke. je ziet dan een trein en daar staan 4 gasten op die je moet neerknallen. en jij heb t een moter en big smoke zit achterop met een machien geweer en hij moet die gasten eraf knallen. maar dat lukt niet. please help mij . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta sa the best Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 COLOR=blue] ik kom niet verder bij missie van big smoke. je ziet dan een trein en daar staan 4 gasten op die je moet neerknallen. en jij heb t een moter en big smoke zit achterop met een machien geweer en hij moet die gasten eraf knallen. maar dat lukt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Big Smoke kan voor geen meter schieten, dus je moet zorgen dat je goed naast de trein rijd. Je moet aan de rechterkant van de rails blijven. de rails remt namelijk af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta sa the best Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 bedankt voor tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 yuwww :lol: ik krijg die missie in san fierro niet uit waar je met een vliegtuigje moet besturen en op 6mannekes schieten :ph34r: ???weet iemand daar een tip voor???(nog een vraagje:) weet iemand ook die monstertruck staan en die parachut???merci sluuu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) Wees ff duidelijker met je ''vliegtuigjes'' missie.. er zijn er namelijk meerdere Ik neem aan dat je de missie van Zero bedoelt dat je alle couriers moet afmaken?.. Dan een goed advies : kijk eerst goed op je radar, vlieg altijd achter je ''prooien'', schiet snel en gericht.. missen op die sanchez kan fataal zijn want ze rijden snel weg en schieten terug En de parachute kan je vinden op de top van mt. Chilliad en op de top van het hoogste gebouw van Los Santos ( en later ook in { bijna } alle vliegtuigen, dus erin gaan omhoog vliegen en springen.. automatisch een para B) ) Bewerkt: 20 november 2004 door Dutsj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 mercikes:):) en die monstertruck :)ahja die missie zero:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Monster Truck Eerste worden bij : ''8-track'', ik heb hem zelf nog niet maar dit las ik ergens Hier nog iets leuks van een maniac in zijn monster truck ( uiteraard in SA ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 yuwww:) weet iemand wnr de walktrough over san fierro af is??? en ik heb geprobeert maar die missie "zero" waar je die couriers moet doodschieten lukt nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 ga gewoon naar gta site's en zoek de walktroughts op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 sjieke auto :o daar staat ook nie veel op !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Jongens 1 onderwerp in 1 topic en geen 4 vragen in 1 topic! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta sa the best Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 ik heb een kaary waar de parahut licht. hier heb je hem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 waar is die kaart waar die parachut ligt?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 hoe stuur ik met de 8er wielen van de monstertruck? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.