kevin software Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 hallo kan je iets in handling wijzigen dat autos onder water kunnen rijden THX >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar modding forum. <<< Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 hallokan je iets in handling wijzigen dat autos onder water kunnen rijden THX Volgens mij kan dit niet Kev. Ik heb echter toevallig een mod trucje ontdekt waarmee het wel kan. Benodigheden: -MED -Geduld -Dit bericht Open Med. Selecteer gta sa. Hierna moet je aar een tabblad dat visible files heet. Dan zie je allemaal gebieden. Kies er een (voor deze tutorial kies je sfse.ipl) Nu kunnen er twee dingen gebeuren: -Er komt een laadbalkje. Wacht nu tot dat klaar is. -Er gebeurt niets. Druk nu onderaan op de knop render. je krijgt nu een laadbalkje. wacht geduldig. Als het goed is zie je nu doherty+een stukje haven. 'vlieg' nu naar de haven, naar het droogdok waar je ook de nrg-500 challenge kan doen, naast de import/export kraan. druk nu op het tabblad links van visible files. druk nu een keer op sfse.ipl. richt je op het droogdok, op de deur die de baai van het dok scheidt. druk nu twee keer op die deur. als het goed is wordt hij nu rood. je krijgt ook een pop-upje. daar zie je ook coordinaten. slecteer de blauwe, en doe er 100 bij. als het goed is zweeft de deur nu ergens in de lucht. nu zie je onder de tabbladen een save icoontje. druk daarop. ook helemaal bovenaan is een save, druk daar ook op. ga nu ingame naar dat droogdok, en als het goed is is de deur er niet meer. maar zie je hem nog wel, zijn er twee dingen mogelijk: -Niets aan de hand. het is de lod die je ziet. je kunt er gewoon doorheen lopen/rijden -Jen hebt iets verkeerd gedaan in med. Rijd er nu met een auto doorheen. je zit nu onderwater, maar je kunt nog gewoon rijden. je kunt ook uitstappen, maar dan kun je niet meer zomaar in de auto. je moetm terug naar het dok, en dan lopend erdoorheen lopen. je kunt dus ook onder water lopen. alleen is er niet zo veel aan om onderwater te rijden. als je te diep gaat, zie je niets meer, want het wordt vreselijk donker. een oplossing is de vliegende auto code. maar pas op dat je niet boven het wateroppervlak komt, want dan is het weer normaal water. Veel plezier! @Dutchy: fijn dat je hem hebt verplaatst toen ik aan het schrijven was dutchy... nu heb ik alles opnieuw moeten schrijven omdat er een fout kwam... >>> Door Dutchy3010: Voortaan dan gewoon kopiëren wat er in het vlak staat bij die melding dat het topic verplaatst is, dat staat er niet voor niets .<<< Reageren
Destructor Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 kheb nog wel iets anders voor, alleen is dat wat nutteloos. rij met je tank het water in, als je dan schiet, dan kun je ook onder water bewegen Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Je kunt ook nog de watertool gebruiken, maar dat is niet echt onderwater meer... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.