Jump to content

zou er iets als sex sport komen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben het ook met Fox Lenny eens. Dan zouden ze mister Thompson ook weer op hun dak krijgen, dan verkoopt de game echt veel slechter. GTA SA kwam er nog gelukkig vanaf, die juist béter verkocht. Maar ze zullen het zeker weten niet doen. Maar waar slaat dat 'sex sport' op?

mvg, Clowntje_93

Geplaatst:

Ik denk ook niet dat ze dat nog eens gaan gebruiken.

Vooral niet als ze willen dat het spel overal verboden wordt.

Geplaatst:

Ik weet wel zeker van niet

Netzoals bij de ''Hot Coffee'' mot waar ze een hoop kritiek op hebben gekregen en terecht! Ik vind het echt onterect om er weer een ''sex sport'' in te maken eigenlijk té onzinnig voor woorden en vooral met de ''mot'' hiervoor zullen ze echt niet twee keer in het zelfde gat stappen, oftewel ''Een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen''

Global

Geplaatst:

Na alle boze reacties van mensen in amerika op de hot-coffee mod zullen ze zoiets de komende tien jaar niet meer durven.

Maar als ze op het doosje bij ratings zetten dat het sexueel is mag het wel, dan zijn kopers gewaarschuwd.

Dan kan men ook geen rechtszaak aanspannen.

gratz,

Boris H.

Geplaatst:

ik denk niet dat er iets van sex erin komt

dan verliezen ze toch veel jonge mensen die het niet van hun ouders mogen kopen :schater:

maar virtual sex is toch voor kansloze mensen of niet ? _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Sex sport ?

wtf ? :bonk:

Een verborgen Coffee Mod zullen we niet vinden in GTA IV, na al de ophef met San An doen ze dat niet nog is, niemand is zo stom.. :)

@ Hieronder

Probeer enigzins nuttig commentaar te geven ?

@ Da Phoenix

Playboy is ook geen echte "seks" game hoor, is meer de Sims in Playboy sferen...

Bewerkt: door Yohan
Geplaatst:
ik denk 't niet, rockstar heeft er met gta sa erg veel problemen mee gehad, dat doen ze niet nog een keer

Inderdaad. In het begin mocht ik SA niet eens kopen van mijn ouders, omdat ze dat hoorden dat er 'sex' in voor kwam. Na veel gesmeek mocht het wel, maar dat doet er niet toe.

Wat iedereen zegt, het was een grote flater dus het zal echt niet in Gta IV voorkomen als ze dat wel doen zal hun verkoop echt wel dalen dan...

:cya:

Geplaatst:

Nee

Rockstar zou dat echt nooit doen

dat zou wel een grote fout zijn.

als je perse "sex sport"wil spelen koop dan Playboy The Mansion ofso

Geplaatst:

er kan wel sex in komen maar dat moet wel legaal zijn geloof ik (een contract of zo) en bij san andreas was dat iligaal dus toen hadde ze problemen daar mee je weet wel maar ik zou liever niet echt sex willen hebben in gta ik vind het goed zo als het normaal is

Geplaatst:

Ze doen het niet. De redenen zijn al genoemd. Je krijgt veel te veel problemen en je gaat klanten verliezen. Mijn ouders zouden het om die redenen ook niet meer toestaan en vele andere ouders denk ik ook.

Dus ik geloof en ik weet zeker van niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...