FerryN Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) hallo, ik ben nu bezig met nieuwe uitlaten in trandsfender. ben nu met twee bezig: pics: de dubbele uitlaat moet nog veel aan gewerkt worden hulp komt zeker van te pas, omdat ik een beginner moddeler ben, hulp heb ik nodig bij nog een paar uitlaten en ze de texuren en in het spel te krijgen. en evt bij het modden van Carmods bestand, alvast bedankt hier moeten ze op lijken: Bewerkt: 29 januari 2007 door feki122
White Gold Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Mooie mod man... ik kan niet modden dus je ook niet helpen. Maar ik denk dat deze mod wel gaat lukken met wat goede hulp Ik kijk uit naar het resultaat .
FerryN Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Mooie mod man... ik kan niet modden dus je ook niet helpen. Maar ik denk dat deze mod wel gaat lukken met wat goede hulp Ik kijk uit naar het resultaat . bedankt voor de complimentje hoop dat iemand me wilt helpen EDIT NIEUWE DUBBELE DEMPER!!!! Bewerkt: 29 januari 2007 door feki122
J-star Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 mn complimenten!! Ik kan modden maar helaas niks met moddellen enz. ik wil het wel leren thnx Dabeast jij bent da best van mij een pin >>> Door Dutchy3010: Dit had je ook gewoon in dit bericht kunnen schrijven: zo blijft het topic overzichtelijk .<<<
DaBeast Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 ik wil het wel leren Dan is het voor jou ideaal om de twee topics door te nemen onderaan in deze post. In de Master Tutorial List staan allemaal tutorials over modden die gemaakt zijn door mensen van dit forum. Erg goed dus om te leren modden, daarvoor bestaat het ook. In het 'Ik wil leren modden' topic staat informatie om je te helpen met je keuze voor wat je wilt gaan modden. Tevens staat daar ook nog allerhande handige Tips&Tricks in. Master Tutorial List. Ik wil leren modden! Vriendelijke groeten, DaBeast
Mythbuster Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Ik zou proberen iets minder polygones te gebruiken.. (Ik weet niet welk programma je gebruikt, maar ik gebruik Zmodeler en daarin heten ze zo), dat is eigenlijk behalve "WOOW, VET", het eerste wat in me op komt.. Ik ben zelf ook nog een beginner, (ik heb een keer een Grave Digger gemaakt, maar die deed het niet omdat ik te veel polygones gebruikte(ongeveer 100000 terwijl je er maar 50000 in een auto mag hebben), dus vandaar dat ik dit zeg ) EDIT: Ik bedoel dus vooral in het minder dikke deel, dus als lijnen recht zijn, maar je gebruikt op die rechte lijn 6 polygones, dan is dat zonde, die kan je beter gebruiken in het deel dat gedetaileerder moet zijn(b.v. een bevesteging beugel/schroef) Als de lijn recht is, kan je gewoon 2 polygones gebruiken, een voor het eind, en een voor het begin.. Maar niet 4 er tussen.. Dat is wat ik geleerd heb van mijn Grave Digger mod waar ik maaaaanden aan heb gewerkt, zonder dat hij het ooit zou doen(heeeel misschien dat ik het frame een keer ga herdoen, maar ik denk het niet, het frame zou me te veel werk kosten, Had een heel buizenframegemaakt met "tubes" ipv. "cylinders" Geen kritiek op je werk hoor, want ik vind ze echt SUPER mooi Bewerkt: 2 februari 2007 door Mythbuster
Rullez Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Zo dit is een leuke mod. Als ik binnekort GTA SA heb op de PC. Dan ga ik hem zeker downloaden!
Dr1fter Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 @ feki122 Als je hulp nodig hebt met de model en skins. kan ik je vast wel helpen. dus als je hulp nodig hebt pm me even Ik kan allen jammer genoeg het niet is sa zetten later
SWYV Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 drifter, ik kan wel proberen om ingame te krijgen
FerryN Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) Dr1fter en SWYV, jullie hebben PM hoop dat jullie mee werken Dr1fter en SWYV helpen mee Nieuwe Demper: Ovale DTM einddemper Bewerkt: 9 februari 2007 door feki122
FerryN Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Even een Upje, Ik zoek iemand die de "project" wilt overnemen! Want mijn Zmoddeler,Gmax en 3ds Max doen het niet meer en ik ben niet van plan om te gaan formateren. Dus als iemand het project verder wilt voortzetten, laat het me dan weten. Dan stuur ik je de 3 uitlaat dempers. Greetz Ferryn
Wazuup Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Mocht het project overgenomen worden, dan kan er een nieuw topic geopend worden.
Recommended Posts