Jump to content

De missie waarbij je wayne moet doden tips?


globekiller

Recommended Posts

Ik heb heel erg moeite met het doden van wayne want er staan eerst mannen die op me gaan schieten

en als die dood zijn is wayne al ver met zijn motor aan het rijden

Iemand hulp? :? Tips zijn welkom

en desnoot een route kaartje of een filmpje

EDIT: Ik heb al veel cheats gebruikt

en ik heb GTA LCS op de PS2

Bewerkt: door globekiller
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel erg moeite met het doden van wayne want er staan eerst mannen die op me gaan schieten

en als die dood zijn is wayne al ver met zijn motor aan het rijden

Iemand hulp? :? Tips zijn welkom

en desnoot een route kaartje of een filmpje

EDIT: Ik heb al veel cheats gebruikt

en ik heb GTA LCS op de PS2

Dit is inderdaad een lastige missie, ik had hier ook aardig veel moeite mee. Probeer dicht achter Wayne te rijden tijdens de achtervolging, en als er van die vervelende zigzag weggetjes zijn is het het beste om deze rustig aan te doen, je haalt hem wel weer in op de rechte stukken. Ook moet je in het bezit zijn van een sub-machine geweer, dan kan je hem gewoon op z'n motor lek schieten, anders moet je hem aanrijden in de hoop dat hij van zijn motor valt. Maak je er niet te druk om, na een aantal keer proberen haal je hem wel. Veel succes, na de dood van Wayne is het mission passed!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel erg moeite met het doden van wayne want er staan eerst mannen die op me gaan schieten

en als die dood zijn is wayne al ver met zijn motor aan het rijden

Iemand hulp? :? Tips zijn welkom

en desnoot een route kaartje of een filmpje

EDIT: Ik heb al veel cheats gebruikt

en ik heb GTA LCS op de PS2

Je hebt het vast over de missie Biker Heat. Voordat je deze missie start, raad ik je aan om een Drive-By wapen in je bezit te hebben, zo kan je Wayne later van zijn motor schieten. Als je aankomt in het steegje waar Wayne en zijn vrienden zich bevinden, moet je nadat het filmpje voorbij is snel op een PCJ-600 springen, die zich waarschijnlijk naast jouw bevindt. Je moet dus helemaal de vrienden van Wayne niet dood schieten! Race Wayne achterna, en zorg dat je hem niet opeens kwijt bent! Hij zal vaak door steegjes rijden, dus reageer niet te laat! Probeer toch zo dicht mogelijk bij hem te rijden, en begin met schieten als je denkt dat je dicht genoeg bent. Na Wayne enkele keren geraakt te hebben, zal hij uiteindelijk dood gaan, en is de missie voltooid!

Tip: Deze missie is niet zo heel moeilijk als je hem al enkele keren gespeeld hebt. Leer dus uit je fouten die je tijdens een voorgaande poging hebt begaan.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Je bent al geholpen door Svenie en M4X ( _O_ ) maar ik wil even op dit terug komen:

eerst mannen die op me gaan schieten

en als die dood zijn is wayne al ver met zijn motor aan het rijden

Wayne rijd namelijk om! Je kunt ze gerust doden en dan via een afkorting nog voor Wayne uit komen. Als het nog niet lukt dood je de vrienden van Wayne toch niet.

Dit is de afkorting waarover ik het had:

bikerheatdx1.jpg

Wayne rijd om via de blauwe route.

Jij kunt je kans pakken en via het gele stukje afkorten.

Als het je dan nog niet lukt om Wayne van zijn motor af te schieten kun je het beste je kogels sparen en achter hem blijven rijden. Hij gaat namelijk richting 8-Ball's Bombshop en rijd daar de oude treintunnel in. Dat is een lang stuk rechte weg. Perfect om een Drive By te doen vanaf je motor want Wayne kan geen kant op. :)

Kaartje tunnel:

bikerheat2hn3.jpg

Het Rood onlijnde gebied is de tunnel

Ik hoop dat je hier nog wat aan hebt

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Je bent al geholpen door Svenie en M4X ( _O_ ) maar ik wil even op dit terug komen:
eerst mannen die op me gaan schieten

en als die dood zijn is wayne al ver met zijn motor aan het rijden

Wayne rijd namelijk om! Je kunt ze gerust doden en dan via een afkorting nog voor Wayne uit komen. Als het nog niet lukt dood je de vrienden van Wayne toch niet.

Dit is de afkorting waarover ik het had:

bikerheatdx1.jpg

Wayne rijd om via de blauwe route.

Jij kunt je kans pakken en via het gele stukje afkorten.

Als het je dan nog niet lukt om Wayne van zijn motor af te schieten kun je het beste je kogels sparen en achter hem blijven rijden. Hij gaat namelijk richting 8-Ball's Bombshop en rijd daar de oude treintunnel in. Dat is een lang stuk rechte weg. Perfect om een Drive By te doen vanaf je motor want Wayne kan geen kant op. :)

Kaartje tunnel:

bikerheat2hn3.jpg

Het Rood onlijnde gebied is de tunnel

Ik hoop dat je hier nog wat aan hebt

Dankje voor de kaart :*D:Y:engel:

Ik zal kijken of Het lukt

EDIT: De kaart van de tunnel is een beetje onduidelijk

Kan je een kaartje maken hoe hij dan verder rijd uit de tunnel?

Bewerkt: door globekiller
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: De kaart van de tunnel is een beetje onduidelijk

Kan je een kaartje maken hoe hij dan verder rijd uit de tunnel?

Je moet proberen om in de tunnel achter hem te gaan rijden en dan op de Circle.gif- Toets te drukken. Toni schiet dan naar voren.

Je komt aan via de Blauwe weg. Dit is een zandweggetje wat bij 8-Ball's Bombshop loopt. Als je eenmaal in de tunnel bent moet je dus zorgen dat je snel achter hem komt. Begin dan al te schieten met je Sub Machine gun. Ik raad je wel aan om hiervan al redelijk wat kogels op zak te hebben zodat je al vanaf een groote afstand het vuur kan openen.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...