Jump to content

zal gta 4 12+ worden of zo


bozmaz

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wijst

    2

  • The GamerII

    1

  • BigM

    1

  • bozmaz

    1

Het gaat er niet om dat hij dan misschien te moeilijk is . Het gaat om het geweld in het spel . Die BV 18+ staat er dus voor dat het een extreem Geweldadige Game is . Gta is voor 16+ En is dus nog niet het ergste maar het komt in de buurt . Eigenlijk mogen Mensen van jou leeftijd dan gta ook niet kopen . Alleen als je ouders erbij zijn . Maar Dan ontopic . Ik denk dat gta net zo geweldadig blijft als voorheen . Gewoon 16+ Voor de playstation 3 en xbox . Maar ze zijden wel dat ze met een nieuw consept beginnen . Maar om hem dan makelijker en minder geweldadiger te maken Lijkt me erg sterk . ^_^

Hopelijk heb ik je zo genoeg informatie verschaft.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke GTA is tot nu toe 18+ en zolang GTA geweldadig is zullen ze ook 18+ blijven, maar voor de jongere leeftijden is dit eigenlijk geen probleem want ze verkopen het toch aan iedereen. Want net zoals R* en Sony willen ze alleen maar geld verdienen $:D$.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat er niet om dat hij dan misschien te moeilijk is . Het gaat om het geweld in het spel . Die BV 18+ staat er dus voor dat het een extreem Geweldadige Game is . Gta is voor 16+ En is dus nog niet het ergste maar het komt in de buurt . Eigenlijk mogen Mensen van jou leeftijd dan gta ook niet kopen . Alleen als je ouders erbij zijn . Maar Dan ontopic . Ik denk dat gta net zo geweldadig blijft als voorheen . Gewoon 16+ Voor de playstation 3 en xbox . Maar ze zijden wel dat ze met een nieuw consept beginnen . Maar om hem dan makelijker en minder geweldadiger te maken Lijkt me erg sterk . ^_^

Hopelijk heb ik je zo genoeg informatie verschaft.

GTA is altijd 18+ geweest. :puh:

Maargoed GTA zal nooit 12/16+ worden, tenzij R* de hele sfeer overboord gooit en een hondjesaai game gaat maken. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat er niet om dat hij dan misschien te moeilijk is . Het gaat om het geweld in het spel . Die BV 18+ staat er dus voor dat het een extreem Geweldadige Game is . Gta is voor 16+ En is dus nog niet het ergste maar het komt in de buurt . Eigenlijk mogen Mensen van jou leeftijd dan gta ook niet kopen . Alleen als je ouders erbij zijn . Maar Dan ontopic . Ik denk dat gta net zo geweldadig blijft als voorheen . Gewoon 16+ Voor de playstation 3 en xbox . Maar ze zijden wel dat ze met een nieuw consept beginnen . Maar om hem dan makelijker en minder geweldadiger te maken Lijkt me erg sterk . ^_^

Hopelijk heb ik je zo genoeg informatie verschaft.

GTA is altijd 18+ geweest. :puh:

Maargoed GTA zal nooit 12/16+ worden, tenzij R* de hele sfeer overboord gooit en een hondjesaai game gaat maken. ^_^

Inderdaad, zonder grote veranderingen kan GTA nooit een lagere rating krijgen, heel misschien 16+ maar dan moet er nog stevig wat aan veranderen. De ratings worden er niet door R* zelf op gezet, maar door een soort internationale commissie die de games ratings geeft, dus als zij de game 18+ vinden, dan is dat zo, het enige wat R* daar aan kan doen is de game veranderen en daar zouden vele fans niet echt blij mee zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niet uit dat GTA 18+ is

Gewoon je ouders meenemen en je krijgt het mee.

Mijn ouders denken dat die leeftijdsgrens met de moeilijkheidsgraad van de game te maken heeft :bonk:

Als ik dan een 18+ game haal zeggen ze is die niet te moeilijk?

Maar ze vinden het niet erg dat ik geweldadige games speel.

Wist je trouwens dat GTA Advance 16+ is? Die heb ik nog liggen ^_^

gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de leeftijdsgrens 18+ is, betekent zeker niet dat hij ook moeilijker is. Het gaat er juist om dat er sexualiteit/geweld in voorkomt. GTA is nou eenmaal een schietspel waar veel geweld (en een beetje sexualiteit) in voorkomt. Als GTA IV 12+ wordt, dan zou GTA IV zonder wapens, zonder geweld, zonder prostituees zijn etc. Dus ik weet haast zeker dat hij 18+ blijft ;).

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind van wel want de meeste spelers :sigaar: zijn tussen de 12 en de 18

ik zelf ben 11 jaar en vind gta niet moilijk hoor :?

wat is jou mening :cya:

ik was 10 toen ik van mn kennis GTA Vice City kreeg moet seggen was een prachtig spel waarvan ik de helft had uitgespeelt en mn kennis zij dat hij hem uit gepeelt heeft dus dat laat wel zien dat het uiteraard makkelijk is.

nu ik GTA San Andreas 2 weken heb,hoef ik ng maar 13 los santos missies uit-tespel...

dus wat ik duidelijk wil maken is dat het best makkelijk is :puh:

ik vindt eigenlijk dat het verboden zou moeten worden voor psygies gekken omdat zij het misschien echt gaan uit proberen maar als het met leeftijd te maken heeft ik het eigenlijk onzin want als je 6 bent en je kunt er al tegen en raakt er niet overstuur van vindt ik dat je er gewoon verder plezier mee kan maken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat inderdaad nie over de moelijkheid maar over het geweld

ook al maken ze de game minder geweldadig ze zullen niet makelijk

van hun 18+ label graken doordat ze het al jaren doen.

rockstar weet toch dat die regels nie gevolgd worden dus

waarom zouden ze het minder gewelddading maken?!

(btw: ik was ook 9 toen it gta 2 speelde)

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat het nog gewoon 18+ blijft want er zit veel geweld in en

je kan sex hebben (hoop ik) zoals in andere gta's dus het blijft gewoon 18+

maar als je jonger bent verkopen ze het spel meestal ook gewoon aan je

want ik heb sa en vice city allebij en ZELF gekocht en ik ben 13 :duh::ch:

laterzzzzzz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...