Jump to content

Mijn server opstarten

Recommended Posts

Geplaatst:
hoi, ik zag dat jullie alletwee online waren dus... (kevinsoftware en neo)

hebben jullie de poorten open gezet?

hoe doe je dat precies?

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

Volgens mij zie je je eigen server niet.

Je moet ook je ports wel openzetten om ze te laten werken en als je je eigen server wil joinen moet je hem bij favorieten neerzetten en joun IP is daarvoor localhost:7777(standaard port) en je kan ook via 127.0.0.1:7777(Standaard port) en dan zou je je eigen server zien en heb je in je server.cfg lanmode op 0 en niet op 1 want anders is hij niet zichtbaar voor anderen. Je kan ook je IP geven aan mensen maar dat mag niet in een post in je signature mag het en ook met een PB. Veel succes met je server.

Edit: Je poorten kan je openen bij je Retour kijk ook even op Portforward.com klik dan op Portforwarding. en daarna op je eigen retour en dan het spel GTA:Rumble of MTA dan zie je hoe het moet. Let op! je moet wel de portst aanpassen niet niet overnemen die daar staan maar 7777 de standaard Port van SA:MP en dan zou het moeten werken.

Bewerkt: door Dynamic
Hoi,

Volgens mij zie je je eigen server niet.

Je moet ook je ports wel openzetten om ze te laten werken en als je je eigen server wil joinen moet je hem bij favorieten neerzetten en joun IP is daarvoor localhost:7777(standaard port) en je kan ook via 127.0.0.1:7777(Standaard port) en dan zou je je eigen server zien en heb je in je server.cfg lanmode op 0 en niet op 1 want anders is hij niet zichtbaar voor anderen. Je kan ook je IP geven aan mensen maar dat mag niet in een post in je signature mag het en ook met een PB. Veel succes met je server.

maar hoe gaast die port dan open? ik heb hem al op 7777 staan, moet ik daar wat aan veranderen?

lan staat al op 0 (dat zie je op plaatje)

EDIT

wat is retour?

en die site doet het niet...

Bewerkt: door $NeoSyp$

een Retour is een kastje van je internet waar je kabel of draadloos van komt.

De site werkt bij mij wel. Probeer deze link eens.

Edit: Ja (Y)

Bewerkt: door Dynamic
Geplaatst:
een Retour is een kastje van je internet waar je kabel of draadloos van komt.

De site werkt bij mij wel. Probeer deze link eens.

Je bedoelt een router ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...