Jump to content

Millie Perkens

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu al een paar dagen het probleem dat Millie Perkens er niet is... Ben er wel gewoon op tijd (tussen 12u en 22u) Zou iemand misschien weten wat het probleem is. Ik heb wel genoeg sex appeal en genoeg spieren.

Alvast bedankt :)

Geplaatst:

heb je ook genoeg vet?

anders weet ik je probleem niet.

maar ik had eerst ook een probleem mmet hun allemaal - steeds als ik er naar toe ging en ze kwamen naar buiten waren ze ontzichtbaar.. :? en ze gingen/gaan iedere keer gelijk naar binnen..

Geplaatst:

Over vet enzo maakt niks uit. Na Key To Her Heart zal ze zoiezo met je willen daten. Mocht het je een keertje lukken om haar te krijgen, knal haar dan af. Ze is nergens nuttig voor en je zal nu ook de kaart krijgen :)

Geplaatst:
Ik heb nu al een paar dagen het probleem dat Millie Perkens er niet is... Ben er wel gewoon op tijd (tussen 12u en 22u) Zou iemand misschien weten wat het probleem is. Ik heb wel genoeg sex appeal en genoeg spieren.

Ik weet eerlijk gezegd niet direct een oplossing. Het kan van alles zijn. Je moet trouwens niet voor haar deur gaan wachten totdat het tijd is, dit heeft met de programmering te maken. Ga bijvoorbeeld op de brug vlak bij haar staan. Dit probleem is al een keer eerder ter sprake geweest, zie hier het topic. Misschien is het slim dat topic even door te lezen, met een beetje geluk staat er een oplossing tussen.

Geplaatst:

Na een bepaalde missie in The Desert (weet niet welke missie) viel 't mij op dat bij mij een aantal enexen en markers niet verschenen als ik CJ in/op een voertuig liet zitten, ze kwamen pas in beeld toen ik 'm uit liet stappen, dus als je 't nog niet geprobeerd had ga dan naast je voertuig staan als je bij haar huis bent. Bij mij was ze altijd thuis op de tijdstippen zoals op wiki aangegeven, ik had wel van te voren alle oysters gehaald, misschien dat dit ook invloed heeft, tevens heb ik alle dates met Millie (tot 100%) gedaan met de Gimp-suit. succes 8)
Geplaatst:

Ik heb dit ook al eens meegemaakt , je staat dan te wachten en dan komt dat rood rondje niet meer :cab:

Ik ging gewoon verder spelen en saven .

De volgende keer dat ik terugkwam lukte het gewoon weer :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...