Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al een tijdje ontzettend zin in de zomer, en was dus van plan iets zomers te gaan ontwerpen. Mijn idee ging gelijk naar het strand toe en daar kwamen de fantasieën los! Ik zag een DJ voor me, mijzelf natuurlijk ^_^ vol met dansende mensen en een prachtige lucht, de rest kwam vanzelf. Het hele ontwerp heeft zo'n 75 layers.

(Klik voor vergroting + betere kwaliteit)

post-1925-1169903604_thumb.jpg

(DJ) Waar ik zelf wel het een en ander bij heb veranderd zoals je kunt zien.

post-1925-1169904011_thumb.jpg

(Vliegtuigje) Zoiets mag je niet missen.

post-1925-1169904063.jpg

Tips, opmerkingen, wat dan ook zal ik op prijs stellen!! :)

Geplaatst:

Weer een creatie van onze Levi. Zoals je laat zien heb je de DJ en het vliegtuigje uit een ander plaatje vandaag gehaald, en die heb je ook goed neergezet in je creatie. Allebei heb je ze zwart gemaakt, wat wel een goed effect geeft. Daarnaast heb je bij de andere dingen zoals de swingende mensen ook geen detail gegeven, zodat die ook zwart blijven. Als je alles zo doet, past het goed bij mekaar.

Het moest een Vector-design worden, zei je een paar dagen geleden, en dat is het ook zeker geworden aan de linkerkant van je creatie. Vooral daar heb je de vector toegepast. Ten eerste de buitenste laag, met dat oranje-grijs. Goed gedaan, ziet er mooi uit. Daarnaast heb je nog een heel patroon daarnaast met bloemetjes, en uitgeknipte rondjes. Vooral die rondjes die eruit zijn, is mooi gedaan.

En nu zie ik pas wat ik eerst niet zag, dat bootje en dat stukje zee aan de linkerkant bij de vector gaat gewoon helemaal door naar de mensen daarnaast, dat stukje vector heb je er gewoon overheen gedaan. Dat valt me dus nu pas op, ik vond hem eerst al wat minder daar in dat hoekje, maar nu ik het zo bekijk is het zeker goed uitgevoerd met één van je 75 layers. :puh: Wel vind ik dat stukje bij het bootje een andere stijl hebben dan de rest van de creatie, een beetje zo'n Mario-stijl, wat je ook zo van voren af ziet. Wel leuk gedaan zijn de handdoekjes, al ligt die met dat zonnetje erin een beetje scheef.

Dan nog even de mensen. Ik weet niet of je die er echt allemaal één voor één in hebt gezet, maar het ziet er wel goed uit gewoon.

De DJ moet ik ook nog even bekijken. Ten eerste had je er natuurlijk een zwarte laag overheen gegoten, maar ik kan het olijfgroene randje aan de linkerkant van de DJ niet helemaal goed thuisbrengen. Is het misschien shaduw? Het DJ panel is ook goed gemaakt, en het geheel met de DJ ziet er goed uit, hij staat goed op zijn plaats, die DJ, goed in het midden van het geluidspanel dus.

Een zwartovergoten vliegtuigje hoog in de lucht geeft dan nog aan dat er een Beach-party is, maar dat is natuurlijk overbodig, want ik vind het een heerlijke creatie, een prachtig zonnig sfeertje, wat ik altijd heel mooi vind om naar te kijken. Mooi gemaakt Levi, weer een goed werkje afgeleverd voor de mensen! :klap:

Weer een lange rate, maar dat vind je niet erg neem ik aan. De cijfers:

Cijfers

Eerste indruk: ................ 8.3

Achtergrond: ................. 8.8

- Brush enz: ..................... 8.5

- Overige dingen: ............. 9

Kleuren: ......................... 8.5

- Zelfde kleuren: .............. 8

- Overige dingen: ............. 9 (heerlijk, die zonnige kleuren)

Renders: ......................... 8.2

- Plaatsing: ...................... 8.5

- Inblenden: ..................... 8

- Overige dingen: ............. 8

Tekst: ............................ 8.1

- Lettertype: .................... 8

- Plaatsing: ...................... 8.3

- Overige dingen: ............. 8

Originaliteit: .................. 8.9

- Stijl van Sig: .................. 9

- Vernieuwend: ................ 8.7

Algehele indruk: ............ 8.7

Eventuele bonus: ........... 0.3

Aantal sterren: .............. gfxsterren4gy3.png

Eindresultaat: ................. 8.8

De cijfers van de vette teksten zijn het gemiddelde voor het eindcijfer.

De schuine teksten zijn het gemiddelde voor het desbetreffende onderwerp.

Het gemiddelde dat bij de vette teksten staat kan iets afwijken van de schuine teksten.

*** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***

fratingod4.png

Geplaatst:

Geweldige rate zoals altijd Froodooo. :Y Bedankt voor je commentaar en met de cijfer ben er erg blij mee.

Nu even over een aantal dingen die je zei. Dat het handdoekje (met dat zonnetje erin) een beetje scheef ligt heb ik expres gedaan, niet alles ligt namelijk recht op het strand he. :puh:

ik kan het olijfgroene randje aan de linkerkant van de DJ niet helemaal goed thuisbrengen.

Dat is de zonneschijn op de DJ. :)

De dansende mensen zijn allemaal gebrusht en zo neergezet en gegumd dat het er zo uit komt te zien.

Nogmaals thanks voor je reactie Froodooo!

Geplaatst:

Hier kan ik erg weinig op aanmerken zoals gewoonlijk. Het is een erg mooi geheel, en de kleuren passen goed bij een lekkere beach party. De mensen-massa is erg leuk gedaan, maar in het midden vind ik het iets te druk. Als je wat mensen in het midden een beetje naar de zijkanten stuurt denk ik dat het wat mooier wordt. Verder ik vind die schaduw bij DJ-Levi's hoofd niet zo heel erg passend, zo lijkt het net alsof er iets achter hem staat. Als laatste kan je de kleuren van die paarsachtige lijnen aan de zijkant iets beach-achtiger maken, zodat het meer bij het geheel past. Dit is zijn echt 3 hele kleine puntjes, voor de rest vind ik hem echt prachtig, en die 75 layers vind ik helemaal niet zo veel voor dit.

99%

Geplaatst: (bewerkt)
De dansende mensen zijn allemaal gebrusht en zo neergezet en gegumd dat het er zo uit komt te zien.

heb je ze als geheel gebrusht of allemaal één voor één?

BTW Zou het mogelijk zijn de Brush te posten?

BTW: Zéér mooi gemaakt!

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:

heb je ze als geheel gebrusht of allemaal één voor één?

BTW Zou het mogelijk zijn de Brush te posten?

Gewoon 1 voor 1 gebrusht, beetje van links daar rechts zitten schuiven. Onderaan wat dichtergemaakt, anderskloppen de verhoudingen niet meer hoe ze staan, daarom is het zo onduidelijk allemaal. Wat ik persoonlijk er leuk uit vind zien, (massa dansende mensen).

Shadow anaRasha Brush

Nog bedankt voor de reacties!

Geplaatst:

Wow man, echt mooi!

Ik vind het kleur gebruik erg mooi.

Vectors zijn prima.

Gewoon goed!

Rate: 9/10 :klap:

greetz orange123

Geplaatst:

Hey. Zoals altijd weer een uitstekende creatie :).

Er valt niet veel op aan te merken. De mensenmassa heb je mooi gemaakt, met de achterste mensen die wat lichter zijn, waardoor het net een echte mensenmassa lijkt. Erg veel zomerse kleuren. Hele mooie lucht, zeker doordat die wat lichter wordt bij de zon. De Dj is erg mooi gemaakt. Ook een silhouet, net zoals de mensenmassa, dus dat past er goed bij. De draaitafel is erg modern. De vectors aan de linker kant geven een erg zomers effect. Ik vind het strand links onder niet erg realistisch lijken. Ik zeg een... 8.9/10

Mijn complimenten! Net zoals jij heb ik ook erg zin in de zomer. Zon, zee en strand! Ga zo door :D.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...