Volvo-Friesland Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Zie titel. Ik snap het hele verhaalv van the green Sabre niet. Tis gewoon pure belangstelling, maar ik ben toch beniewd hoe het zit. Weet iemand dit? MVG me Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Zie titel. Ik snap het hele verhaalv van the green Sabre niet. Tis gewoon pure belangstelling, maar ik ben toch beniewd hoe het zit.Weet iemand dit? MVG me Die groene Sabre is door de Ballas gebruikt om de moeder van CJ te vermoorden. Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Als je de Introductie (zie onder) hebt bekeken, zul je zien dat vanuit die auto CJ's moeder is vermoord. Als je de missie The Green Sabre doet zul je uiteraard die groene Sabre weer zien en je zult merken dat (voor degene die het niet willen weten, niet in de spoiler kijken) Big Smoke en Ryder[/font] en een aantal Ballas de Green Sabre naar buiten duwen. Zij zitten dus mee in het complot. Bekijk The Introduction! >>> Door Dutchy3010: Discussie over inhalen etc voer je maar via PM!<<< Bewerkt: 27 januari 2007 door Dutchy3010 Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Zie titel. Ik snap het hele verhaalv van the green Sabre niet. Tis gewoon pure belangstelling, maar ik ben toch beniewd hoe het zit.Weet iemand dit? MVG me The Green Sabre krijg je te zien in de missie The Green Sabre, in deze missie gebeurd er niet veel met de auto maar een stuk voor die missie wel. Die auto werd namelijk gebruikt voor een aanslag op Sweet, je broer. The Green Sabre werd bestuurd door een paar Ballas die de aanslag op Sweet gepland hadden, maar ipv Sweet te vermoorden, schieten ze Beverly Johnson (je moeder) dood. Daarna rijden ze weg terwijl 1 van je homies op The Green Sabre schiet. Je kunt niet zien wie er in de Sabre zitten maar in The Introduction krijg je te zien hoe een paar Ballas het erover hebben om 1 van de 'OG's' van Grove Street te vermoorden. Ik hoop dat je het ongeveer snapt. The Introduction kan je overigen op google.video.com bekijken, daarnaast is hij ook verkrijgbaar bij de 2CD Soundtrack van San Andreas. Reageren
Volvo-Friesland Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Ja ok. waarvoor zat CJ dan 5 jaar vast? Reageren
HerrieM Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Ja ok. waarvoor zat CJ dan 5 jaar vast? CJ heeft, voor zover dat bekend is, niet vastgezeten. Hij is echter verhuisd naar Liberty City, en vijf jaar later teruggekeerd naar Los Santos. Waarom hij verhuisd is wordt niet expliciet behandeld, behalven dat hij zegt even rust nodig te hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.