Dexist Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) hoi ik heb gta sa: mp gedownload.(met succes geinstalleerd etc) en nu start ik hem op, en selecteer een leuke server, typ boven in me naam(bij name), en klik op connect, dan komt er zoon laad scherm van sa multiplayer, en dan kom ik in het gta san andreas menu. Daar klik ik op new game, dan laad hij weer met sa mulityplayer, en ik kom in het spel, alleen ik zie alleen het vinewood logo, en verder staat het beeld stil, en kan ook niet bewegen. en als ik load game deed crashte die. help me pleas zoek functie leverde niks op Bewerkt: 27 januari 2007 door xSANx-xERWINx Reageren
Dynamic Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Ik denk dat je V2 hebt van Gta Sanandreas zelf. Je moet dan even je SA downgraden dat kan Hier. een simpele Patch en een aantal bestanden veranderen gewoon even goed lezen. en maak wel BACKUPS. Reageren
Ophion Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Al gelukt ? Ik heb ook het probleem en heb V1. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.