kadee Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Hejj allemaal. Ik zit nu op op aacount waarop de post bij outlook toekomt voor mijn moeder . maar zij wil dat ik op haar account ga maar. Dan moet ik all mijn programma's op dat ander account en games maar ik heb geen idee goe ik dat kan omwisselen . kan iemand mij helpen ? Reageren
Velaro Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Zo meteen weet ik niet iets.. maar je kan wel de namen van de accounts verwissellen en ook de instellingen van Outlook wijzigen, zodat dan ook de mailboxen verwisseld worden. Ik weet neit of je dit zou toepassen, maar het is maar een idee. Reageren
Goliat Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Ga naar de Map C:/Documents en Settings en je ziet daar dan 2 of meerder mappen staan. Het idee is dat je de bestanden van jouw account verplaatst naar de map van de account van je moeder, gewoon een kwestie van óf beide vensters open hebben en slepen óf kopieeren en plakken. Hier nog een screen, ik heb de map All Users gebruikt als voorbeeld maar in jouw geval zal dat dus 'Jouw Account naam' naar 'Je moeder account naam' zijn. Screen: @Velaro, dan heeft zijn moeder gelijk geen toegang meer tot haar eigen account waardoor 't meer van acccountje ruilen is. En van ruilen ga je.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.