michaelfivez Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Hoe praat je en hoe stap je samen met iemand in een auto/motor/helicopter? Ik zou dit graag weten:) O ja: zijn er codes? Bewerkt: 27 januari 2007 door michaelfivez Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Als je wil praten druk je op t en dan zeg je wat bijv: t+hoi= Hoi! G is instappen! Veel plezier met SA:MP! Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) en als je in een auto zit, kan je op "H" drukken, dan kan je schieten druk in het spel op "F1" voor verdere controls Bewerkt: 30 januari 2007 door El_EviL_{EL} Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Hoe praat je en hoe stap je samen met iemand in een auto/motor/helicopter?Ik zou dit graag weten:) O ja: zijn er codes? Ja er zijn "codes" maar dat zijn HACKS en je mag zegmaar niet cheaten op SA-MP. Maar er zijn wel servers waar het wel mag dus cheaten kan wel maar alleen op cheat-only servers. Maar cheaten lijkt me persoonlijk niet leuk want dan is de lol van sa-mp er van af en het zijn altijd noobs die cheaten. Reageren
Goliat Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Eigelijk zijn er géén codes omdat je met geen enkele toetsen combinatie een cheat kan invoeren zoals met San Andreas. Wel zijn er zogehete Trainers waarmee je kan cheaten alleen zal ik hier maar verder niets over zeggen, als je er meer over wilt weten kan je me een PM sturen of op google kijken. Áls je cheat, doe dit dat wel lekker in een Cheat Server, op deze server cheat in ieder geval iedereen: 193.85.247.48:7777 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.