-j- Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 hey, kan iemand mij vertellen waar je deze "Thermal Goggles" PRECIES kan vinden? (hittegevoelige kijker) ik heb wel gezocht op de plekken die www.wikigta.nl aanwees, maar ik vond hem niet. kan iemand mij helpen? thx Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Dit kan kloppen deze en de Nightvision Goggles zijn er dacht ik pas na een bepaalde missie, de precieze missie weet ik zo even niet . Reageren
-j- Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Dit kan kloppen deze en de Nightvision Goggles zijn er dacht ik pas na een bepaalde missie, de precieze missie weet ik zo even niet . op het hoeveelste eiland is deze missie? Reageren
Cenzy Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Hier kan je de Thermal Goggles vinden .. Volgens Wikigta Thermal Goggles Edit==> ah Sorry , ik had niet gezien dat je al op wikigta had geken .. Bewerkt: 27 januari 2007 door Cenzy Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Dit kan kloppen deze en de Nightvision Goggles zijn er dacht ik pas na een bepaalde missie, de precieze missie weet ik zo even niet . op het hoeveelste eiland is deze missie? Dat is volgens mij in Las Venturas dus de 3e eiland die woestijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.