Jump to content

Ik wordt niet gebeld!

Koen729

Recommended Posts

Hey,

Ik heb net 5 assets uitgespeeld: Pole Position, Malibu, Printworks, Cherry Popper Ice Cream, Sunshine Cars. Nou is mijn vraag: wat heb ik verkeerd gedaan? Ik zou nu gebeld moeten worden, ik wacht al een half uur, maar ik word maar niet gebeld. Telt Sunshine Cars niet mee ofzo?

EDIT: Kan het eraan liggen dat ik bij Sunshine Cars alleen de Import heb gedaan en geen street races? :clown:

Bewerkt: door Koen729
Delen op andere websites

Dat kan een tijdje duren voordat je gebeld wordt. Heb je alle missies van Print Works gedaan? Heb je alle missies van de overige bedrijven gedaan. Als het goed is, moet er assets staan bij de bedrijven waarvan je de missies hebt gedaan. Sunshine Cars telt gewoon mee als bedrijf. Het enige bedrijf die je echt in bezit moet hebben is Print Works. Vanuit daar wordt de missie Cap The Collector gegeven. De andere 4 bedrijven kun je zelf uitkiezen.

Delen op andere websites

Colonel, mijn vraag was of ik ook de Street Races moest doen ^_^

EDIT: Gedaan. Nog steeds niks. Hier is mijn savegame, als iemand kan kijken wat er verkeerd is...

Bewerkt: door Koen729
Delen op andere websites

Ik heb niet veel bijzonders gevonden. Alleen ben ik tot een ontdekking gekomen. Het blijkt dat Print Works niet telt als bedrijf. Print Works moet je wel hebben omdat vanuit daar Cap The Collector wordt gegeven. Je moet dus naast Print Works vijf andere bedrijven komen. In jouw geval adviseer ik je om The Boatyard te kopen. Hij kost maar $10000 en je verdient $5000 met het doen van Checkpoint Charlie.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...