qbdown Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Hallo, ik post hierbij eventjes mijn savegame .. (Zie de bijlage)... Kan iemand de LowRider challange voor mij doen K hoef geen downloade savegames.. En als je hem voor mij wilt doen, PLEASE, geen CHEATS. Want ben met spel bezig ZONDER cheats. Als iemand zo aardig wil zijn dat even voor mij te doen en dan te zenden? Edit: Aangezien ik meerde missies niet uitkan spelen wil ik deze ook even aanvragen (zitten ook allemaal in die savefile): De low ryder challange. De ocean docks missie van ryder De missie van bigsmoke daar in de savefile Bedankt, Robbin237 Bewerkt: 27 januari 2007 door Robbin237
Bling Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Gehaald: Cesar Vialpando --> $100 Catalyst --> Respect+ OG Loc --> Respect+ Robbing Uncle Sam --> Respect+ Hopelijk zijn dit de missies die je bedoelde? Ik heb overigens geen cheats en/of mods gebruikt. Verder raad ik je aan om voortaan het lijstje gebruiken uit de nieuwe regels. Deze zijn hier te vinden.
qbdown Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Hartstikke bedankt!!!! Nu kan ik eindelijk verder spelen met GTA:SA! Bewerkt: 27 januari 2007 door Robbin237
Recommended Posts