Little smoke gta sa Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Hoi ik heb weer een vraagje over de police maverick.Bij mij spawnt hij niet op het lspd dak dus kan ik op de maverick komen zonder dat ik me te pletter val? Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Hoi ik heb weer een vraagje over de police maverick.Bij mij spawnt hij niet op het lspd dak dus kan ik op de maverick komen zonder dat ik me te pletter val? Een paar dingen: 1. Kun je je vraag iets duidelijker omschrijven? Wat ik nu zie is nogal onduidelijk. 2. Hoe wil je te pletter vallen? Van het dak? Met de Police Maverick? 3. Je kan niet op een vliegtuig komen, er wel in... Ik probeer hem te beantwoorden, maar goed: Als hij er niet spawnt moet je even een blokje om lopen/fietsen/rijden, het liefst een groot blok want ik heb gehoord dat als je te snel vliegt/rijdt dat ze hem dan niet op tijd kunnen spawnen, dit is vooral zo met grote voertuigen. Kan je niet op het dak komen? Probeer het met een andere helikopter. Reageren
Little smoke gta sa Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Hoi ik heb weer een vraagje over de police maverick.Bij mij spawnt hij niet op het lspd dak dus kan ik op de maverick komen zonder dat ik me te pletter val? Een paar dingen: 1. Kun je je vraag iets duidelijker omschrijven? Wat ik nu zie is nogal onduidelijk. 2. Hoe wil je te pletter vallen? Van het dak? Met de Police Maverick? 3. Je kan niet op een vliegtuig komen, er wel in... Ik probeer hem te beantwoorden, maar goed: Als hij er niet spawnt moet je even een blokje om lopen/fietsen/rijden, het liefst een groot blok want ik heb gehoord dat als je te snel vliegt/rijdt dat ze hem dan niet op tijd kunnen spawnen, dit is vooral zo met grote voertuigen. Kan je niet op het dak komen? Probeer het met een andere helikopter. Nee ik bedoel De police maverick spawnt gewoon helemaal niet op het dak.En als ik 3 sterren krijg en ik ga met de jetpack erop proberen te komen kan dat lukken? Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 3 sterren Wanted Level heeft er niks mee uit te staan, rijd gewoon rustig een blokje om en rijdt er weer rustig naar toe. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Hoi ik heb weer een vraagje over de police maverick.Bij mij spawnt hij niet op het lspd dak dus kan ik op de maverick komen zonder dat ik me te pletter val? Een paar dingen: 1. Kun je je vraag iets duidelijker omschrijven? Wat ik nu zie is nogal onduidelijk. 2. Hoe wil je te pletter vallen? Van het dak? Met de Police Maverick? 3. Je kan niet op een vliegtuig komen, er wel in... Ik probeer hem te beantwoorden, maar goed: Als hij er niet spawnt moet je even een blokje om lopen/fietsen/rijden, het liefst een groot blok want ik heb gehoord dat als je te snel vliegt/rijdt dat ze hem dan niet op tijd kunnen spawnen, dit is vooral zo met grote voertuigen. Kan je niet op het dak komen? Probeer het met een andere helikopter. Nee ik bedoel De police maverick spawnt gewoon helemaal niet op het dak.En als ik 3 sterren krijg en ik ga met de jetpack erop proberen te komen kan dat lukken? Ja, je kunt dan op die police maverick die achter je aanzit staan. echter, je kunt hem niet stelen... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 En wat het natuurlijk ook een reden kan zijn is dat je de vliegschool nog niet gedaan hebt. Je hebt namelijk de vliegschool nodig om ervoor te zorgen dat de Police Maverick spawnt op het politiebureau in Los Santos. Ik denk dat het daar aan ligt. Ik denk dat omdat hij er bij mij meestal al staat als ik kom aanvliegen- of rijden. Heb je de vliegschool al gedaan, dan moet je zoals de rest al zei even een blokje omlopen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Twee blokken ten noorden v/h politiebureau staat een hoog gebouw waar je op het dak kan komen, op dat dak ligt een parachute. Pak de parachute en spring v/h dak (in de richting v/h politiebureau), open de parachute en land op het dak v/h politiebureau. Loop nu rustig om het middengedeelte heen en aan de andere kant v/h dak staat de politie-maverick. Op deze manier lukte het mij altijd (de helikopter stond er altijd). succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.