gta sa the best Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 ik ben nu bij een missie maar je heb er een lowrider auto nodig. hoe ziet hij eruit en waar kan ik hem vinden. Reageren
Autodiefje Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Er zijn er verschillende. HEt zijn van die auto's laag tegen de grond zoals de naam al zegt. Enkele lowriders: Savanah, Blade,... Reageren
jamesb0nd Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 broadway heeft er d8 ik ook een :o Reageren
kardito Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 ja daar schuin tegenover dat huis waar je die missie moet doen staat er standaard eentje op een oprit dus zoeken is niet nodig Reageren
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Er zijn ene heleboel soorten lowriders! Tip: Als je goed voor de dag wil komen zou ik naar de speciale lowrider garage gaan je low rider tunen en dan die missie gana doen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.