sindini Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 hey wie kan me helpen ik start gta op tot het stuk dat je de vorokant van het spel ziet en dan sluit hij af i ik krijg dna een fout verzenden nit verzenden heb al gedowngrade weet nu niet wat ik moet doen voeg me msn maar toe >>> Door Dutchy3010: E-mailadres verwijderd. Dit is niet toegestaan op het forum . Ook in topictitel verwijderd...<<< Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Aha, je hebt hem Gedowngrade. Waarschijnlijk ligt het probleem daar. Of het komt door een mod die niet goed is of die jij niet juist hebt geïnstalleerd. Advies: herinstalleer je San Andreas, maak wel back-ups van je savagames als je die nog wil gebruiken. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Heb je na het downgraden ook nog dezelfde savegame gebruikt? Zo ja, dan is het natuurlijk wel logisch dat hij terug knalt. De versie van jou GTA en van de savegame moeten natuurlijk wel hetzelfde zijn. En 'Big Boss', je hoeft geen back-ups te maken van je savegames. Als je GTA San Andreas deïnstalleert blijven je savegames gewoon staan. Mocht 'sindini' het toch veiliger vinden, dan kan je natuurlijk altijd een back-up maken. Reageren
sindini Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 jullie snappen me probleem niet helemaal og een x dan ik heb gta geinstaleerd huij heeft het altijd gedaan maar nu niet meer ik kan nu niet eens spelen dus d8 ik ik patch hem even misscihen dat ie het dan wel doet maar nee ook zonder succes please help me Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 hij heeft het altijd gedaan maar nu niet meerik kan nu niet eens spelen Misschien zit er een kras in je dvd, of wat stof erop, dan kan je van die fouten krijgen, maak hem even schoon met een heel zacht doekje. Heb je mods of zo geïnstalleerd? Of ben je aan het knoeien geweest met Main.scm? Dat moet ik allemaal weten om de oorzaak van het probleem te kunnen achterhalen. Reageren
sindini Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 hij heeft het altijd gedaan maar nu niet meer ik kan nu niet eens spelen Misschien zit er een kras in je dvd, of wat stof erop, dan kan je van die fouten krijgen, maak hem even schoon met een heel zacht doekje. Heb je mods of zo geïnstalleerd? Of ben je aan het knoeien geweest met Main.scm? Dat moet ik allemaal weten om de oorzaak van het probleem te kunnen achterhalen. geen mods nergens mee geknoeid..\ echt kut:( CD IS PRIMA !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.