Pemp Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Er staat op Wikigta Dat de Sam Sites kapot te schieten zijn.... Maar met welk wapen en waar op de Sam dinges moet ik schieten? Alvast bedankt Pemp Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Er zijn twee plaatsen waar SAM-sites te vinden zijn; Ten eerste het schip (uit de missie Vertical Bird) dat aangemeerd ligt in Easter Basin. Ik weet niet of ze hier kapot te schieten zijn. Ik heb gekeken, en het gaat dus wel degelijk. Ten tweede, de SAM-sites in Area 69, hier kun je ze met een Rocket Launcher, granaten of Remote Satchel Explosives vernietigen. Edit: SAM staat voor Surface-to-Air-Missile (luchtdoelraket), NOE staat voor Nap-Of-the-Earth. Bewerkt: 3 april 2007 door Big Boss Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Ik heb eens een filmpje gezien, volgens mij was 't op youtube maar bind me er niet aan vast , hierop liet iemand zien hoe je de Hunter kan stelen die op area 69 spawnt. Hij/zij schakelde de SAM uit m.b.v. een minigun, dus daarmee moet 't ook lukken . succes Reageren
Koen729 Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Volgens mij gaat dat hetzelfde als met normale auto's: schiet er maar op Reageren
j-d Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 jah je kan ze kapot schieten maar met redelijk zware wapens (anders duurt het een eeuw) en die op de boot kan je ook kapot schieten (ik ging tijdens die missie nie eens naar waar je ze kon uitschakelen ik schoot ze met een rocket launcher kapot) Reageren
Proximitus Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Maarre, als je de sam sites in area 69 uitschakeld, ik neem aan dat als je saved, en je spel weer load, die sam sites weer actief zijn? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Maarre, als je de sam sites in area 69 uitschakeld, ik neem aan dat als je saved, en je spel weer load, die sam sites weer actief zijn? Zodra je je spel geladen hebt zijn de SAM-Sites weer intact en functioneel. Reageren
vadje Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Je kan die sam installaties ook gewoon met die F-16, of wat het dan ook mag zijn voor vliegtuig, vernietigen, je moet wel een beetje kunnen mikken met die dingen Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Sea Harrier Die SAM installaties zijn zo kapot, zolang je maar goed schiet. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) Sea Harrier Die SAM installaties zijn zo kapot, zolang je maar goed schiet. Edit: sorry voor de dubbelpost, er was iets mis met mijn browser Bewerkt: 17 maart 2007 door stefaneke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.