striker01 Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Weet iemand misschien waar ik lowriders kan vinden, ik heb namelijk alle missies in Los Santos uitgespeeld behalve die van Cesar. En daarvoor heb je een lowrider nodig om die missie te spele. plz help iemand me een lowrider te vinden!!! :o
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 de zoekfunctie weet op heel veel vragen antwoord.
larsendebussche Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 de zoekfunctie weet op heel veel vragen antwoord. je vindt ze op de seville boulevard en het gebied rond de lowride mmod shop
Hanneswasco Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Hier bump je weeral een topic van 2 jaar oud. Mag ik je vriendelijk verzoeken om daar mee te stoppen? Ik ben nu wel geen Moderator of zo maar ja. En hier kan best een slotje op niet? Bewerkt: 3 maart 2007 door hanneswasco
Dutchy3010 Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ook hier wil ik vriendelijk verzoeken dit soort gedrag voortaan aan moderators over te laten, hanneswasco. En larsendebussche, laat dit soort topics voortaan even naar de donkere hoeken van het forum afdwalen.
Recommended Posts