kristof01 Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) hallow! het moest er ooit van komen hé... -------------------------------------------------------------------- zie hier mijn 1e sig('je).~gelieve ook tips&hints te posten~ -------------------------------------------------------------------- Bewerkt: 27 januari 2007 door kristof01 Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Kristof01 op het eerste gezicht is het best een leuke sig. Plus Punten Het poppentje uit The Simpsons heb je mooi uitgeknipt! Min punten Het ziet er allenmaal leuk uit alleen er zit alleen één maar aan. Dat is dat het niet allemaal bij elkaar past zoals je font (tekst) en je background (achtergrond) Als ik jou was zou ik de achtergrond een beetje geel achtig maken, dat pas beter bij de render (poppentje) verder heb je niet een bijpassende tekst, maar ik heb even op dafont.com geken en vond wel een leuke ''The Simpsons'' font die kun je hier vinden en downloaden: dafont.com/The Simpsons Als je aan deze punten nog even werkt is hij een stuk mooier! Conclusie Eerste indruk: 6.8 Render: 7.0 Font: 6.0 Background: 6.5 Effecten: 6.0 Eindcijfer: 6.4 Succes! Reageren
kristof01 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Zie hier: Bartman V2. zelf vind ik dat dit een nadeel heeft: je ziet de gele brush op het geweer en een beetje op Bart zijn arm. Bewerkt: 27 januari 2007 door kristof01 Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Zie hier: Bartman V2.zelf vind ik dat dit een nadeel heeft: je ziet de gele brush op het geweer en een beetje op Bart zijn arm. Inderdaad je kan beter een nieuwe ''layer'' maken en dan geel gaan brushes zo voorkom je dat het over de render gaat. Wat je ook kunt proberen is via Create new fill or adjustment layer>Coler Balance en dan de balkjes zo schuiven dat je background wat geler wordt. Reageren
kristof01 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Idd, dit lukt me niet zo goed met die layers... Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Idd, dit lukt me niet zo goed met die layers... Dat is helemaal niet zo moeilijk! Ga in het schermpje staan waar al je layers staan en klik ''Achtergrond (background)'' aan dan doe je Ctrl+Shift+N dan heb je een nieuwe layer daar blijf je op staan dan pak je je Brush en ga je met geel op je signature brushen Als het goed is komt er niks over je render heen. Maar probeer ook even de makkelijke manier: Create new fill or adjustment layer>Coler Balance en dan de balkjes zo schuiven dat je background wat geler wordt. Kijk maar wat je zelf leuker vindt staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.