Mathijs MdG Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Ik heb weer eens een nieuwe sig gemaakt en dit keer een stock sig: Deze stock heb ik gebruikt: Ratez en Comments zijn welkom... Reageren
Mathijs MdG Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Srry voor dubbelpost maar heeft: Iemand nog op- of aanmerkingen? Reageren
Jericho Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Ik vind het persoonlijk een zeer mooie sig, alleen vind ik het een beetje druk bij het geweer, die explosie mocht wel een klein beetje kleiner zijn. Verder is alles mooi ingeblend en passen de kleuren goed bij de afbeelding die in de sig verwerkt zit. Het font is ook goed gelukt ! Afbeelding: 8.5/10(wordt een klein beetje achteruit gehaald door die explosie) Kleuren:9.1/10 Achtergrond:8.6/10 Font:8.4/10 Totaal: 86% Reageren
The GamerII Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Ziet er zeker goed uit. ik geef je een 9 vanwege dat ik het een mooie kleurovergang vind en het er verder 'warm' uitziet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.