60 Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) by gta san andreas op de PC heb je de code ''BMTPWHR'' en als je dan iemand van je gang recruteert zonder wapen dan krijgt hij een AK en volgt hij je, nu is mijn vraag wat is de code/cheat voor de PS2?? EDIT: ik heb al op WIKI gta gezien aalleen hij staat er niet tussen dus vraag ik aan iemand die het hier wil posten Bewerkt: 27 januari 2007 door 60 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 by gta san andreas op de PC heb je de code ''BMTPWHR'' en als je dan iemand van je gang recruteert zonder wapen dan krijgt hij een AK en volgt hij je, nu is mijn vraag wat is de code/cheat voor de PS2?? *NEO* Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Ik zou het niet weten of deze cheat daadwerkelijk bestaat. Misschien op WikiGta of Mogelpower Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 by gta san andreas op de PC heb je de code ''BMTPWHR'' en als je dan iemand van je gang recruteert zonder wapen dan krijgt hij een AK en volgt hij je, nu is mijn vraag wat is de code/cheat voor de PS2??EDIT: ik heb al op WIKI gta gezien aalleen hij staat er niet tussen dus vraag ik aan iemand die het hier wil posten De cheat die jij noemt is de plattelands-thema cheat voor de PC, ik kon deze cheat niet vinden op wiki tussen de PS2 cheats, of het moet de plattelands voertuigen cheat zijn . Reageren
60 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Ik zou het niet weten of deze cheat daadwerkelijk bestaat.Misschien op WikiGta of Mogelpower op WIKIGTA heb ik al gekeken, en van duits snap ik echt geen bal... Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Ik zou het niet weten of deze cheat daadwerkelijk bestaat.Misschien op WikiGta of Mogelpower op WIKIGTA heb ik al gekeken, en van duits snap ik echt geen bal... Dat is niet erg , maar ik concludeer hieruit dat deze cheat niet bestaat. Iemand een andere mening ''Zeg het me!'' Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Bedoel je een cheat dat er allemaal plattelandsvoertuigen rond rijden? Ik zoek die even op, ik heb lang geleden alle cheats afgeprint van Gta-Games. Allemaal Saaie Oude Auto's: L2, right, L1, up, X, L1, L2, R2, R1, L1, L1, L1 Plattelands Voertuigen 2: Triangle, left, square, R2, up, L2, down, L1, X, L1, L1, L1 Bewerkt: 27 januari 2007 door Big Boss Reageren
60 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Bedoel je een cheat dat er allemaal plattelandsvoertuigen rond rijden?Ik zoek die even op, ik heb lang geleden alle cheats afgeprint van Gta-Games. Allemaal Saaie Oude Auto's: L2, right, L1, up, X, L1, L2, R2, R1, L1, L1, L1 Plattelands Voertuigen 2: Triangle, left, square, R2, up, L2, down, L1, X, L1, L1, L1 neej,neej,neej dit bedoel ik niet bekijk de postenm hierboven en dan snapkje wat ik zoek Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 neej,neej,neej dit bedoel ik niet bekijk de postenm hierboven en dan snapkje wat ik zoek Waarschijnlijk ben jij de enige hier die weet wat die zoekt maar nog geen manier heeft gevonden om het op een dusdanige manier duidelijk te maken zodat ook anderen jou begrijpen. Je begint met een cheat voor de PC, dit is een cheat voor Platteland-Thema, wat heeft dit uberhaupt met de AK47 te maken? Vervolgens worden er cheats voor de PS2 aangedragen die betrekking hebben op 't platteland en misschien wel de cheat is die hetzelfde doet als de cheat die jij aandraagt. Dan meldt je dat je dat niet bedoeld zonder dat je duidelijkheid schept over wat je nu wel bedoeld. Reageren
Die Hard Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Offtopic: Volgens mij bedoelt hij de cheat dat je iemand kan rekruteren en dat ie je dan volgt, alleen dan op de PS2, hij zegt dat ie al op WikiGTA heeft gekeken maar de cheat daar voor de PS2 niet bij staat. Ik zou het trouwens echt niet weten, of ie bestaat of niet. Greets GTA GG Reageren
60 Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 ok ik probeer hety nu goed uit te leggen: op de pc is een code dat als je iemand recruteert dat hij een Ak krijgt, dat is dus de plattelandsvoertuigen code, als je die dan hebt ingevoert rijdenb err geen plattelandsvoerteigen maar kan je wel hommies recruteren en die krijgen dan ak's als ik die plattelands voertuigen code op ps2 in voer dan krijgt je alleen maar plattelands voertuigen op straat maar als je dan hommies recruteert krijgen ze geen Ak wat is dan wel die code op de ps2? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 ok ik probeer hety nu goed uit te leggen:op de pc is een code dat als je iemand recruteert dat hij een Ak krijgt, dat is dus de plattelandsvoertuigen code, als je die dan hebt ingevoert rijdenb err geen plattelandsvoerteigen maar kan je wel hommies recruteren en die krijgen dan ak's als ik die plattelands voertuigen code op ps2 in voer dan krijgt je alleen maar plattelands voertuigen op straat maar als je dan hommies recruteert krijgen ze geen Ak wat is dan wel die code op de ps2? Als dit idd klopt dan is de cheat voor de PC niet voor de plattelands voertuigen, maar zoals jij het beschrijft. Weet jij ook of dan alle voetgangers met een AK47 lopen of alleen de leden v/d OG? Ik kan dit niet checken omdat ik het spel niet voor de PC heb (misschien dat iemand anders die cheats kan checken ). Naast wiki zijn er ook andere sites die een lijst met cheats voor de PS2 hebben: >>klik<< ; >>klik<< ; >>klik<< en >>klik<<. succes PS: Het is veel leuker om het spel zonder cheats te spelen . Reageren
60 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Als dit idd klopt dan is de cheat voor de PC niet voor de plattelands voertuigen, maar zoals jij het beschrijft. Weet jij ook of dan alle voetgangers met een AK47 lopen of alleen de leden v/d OG? Ik kan dit niet checken omdat ik het spel niet voor de PC heb (misschien dat iemand anders die cheats kan checken ). Naast wiki zijn er ook andere sites die een lijst met cheats voor de PS2 hebben: >>klik<< ; >>klik<< ; >>klik<< en >>klik<<. succes PS: Het is veel leuker om het spel zonder cheats te spelen . ja dat doe ik ook maar soms wil ik ook ff wat lol tussendoor, maar ff to the point ik ga ff de sites bekijken die je me gaf Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.