gtamaster Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 IK was bij fort carson en ik rij zo met mijn getunde bak en ik kijk en ik zie zo een vliegtuig bij een huis staan dus ik stap in en kijk naar de naam en de naam is BEAGLE hij is best wel groot iemand anders hem al gevonden schrijf het hieronder dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimp Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 nog in gezetten was i vet mooi??snel?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Hoe ziet zo'n ding eruit dan? , Straalmotor? , proppeler plane? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Ik heb hem ook gevonden, maar toen ik erin ging zitten. Ree ik tegen een auto en vloog meteen in de fik. Wel zonde, maar ik kreeg wel mooi vuurwerk te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 2 prop's en landings-gestel kan inet in: snel zal hij dus wel niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skimi Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 hij staat ook op het vliegveld van SF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 IK was bij fort carson en ik rij zo met mijn getunde bak en ik kijk en ik zie zo een vliegtuig bij een huis staan dus ik stap in en kijk naar de naam en de naam is BEAGLE hij is best wel groot iemand anders hem al gevonden schrijf het hieronder dan Ja heb hem ook gezien oud vliegtuig en de wielen zitten onder de vleugels! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 kan iemand die plaats eff op een kaart zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) Hier staat hij je moet volgens mij wel een pillot bewijs hebben anders staan hije r niet! Klik Hier Bewerkt: 20 november 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 :rolleyes: hij staat bij dat rode stipje? B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 LOL tuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 cool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Kan jij nooit eens nuttig posten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Welcome in the story of my life.. Dat vliegtuigje had ik al gezien aan 't begin dat ik in de airport binnenkwam.. Dus niet zo bijzonder.. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Precies maar toch leuk te weten voor de gene die het nog niet wisten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.